Motorové lokomotivy ř. 750 a 754

PŘEHLED AKTUALIZACÍ

2015-11-21

Popis GVD 2015/2016.

2015-12-13

Aktualizovány údaje o obězích v GVD 2015/2016 a stavu vozidlového parku. V Brně působí i nadále lokomotiva 754.059 vedená v DKV Česká Třebová.

2015-12-20

Dnem 15. 12. 2015 je ve stavu DKV Brno ex pražský stroj 750.705. Ve svém předchozím působišti naposledy odvezl R 1151 z Tanvaldu do Prahy dne 13. 12. 2015, o dva dny později vyrazil přes Českou Třebovou do Brna jako Sv 200865 / 104799, z Kolína do Brna-Maloměřic odvezl motorovou jednotku 814.080+914.080, která z Brna dále pokračovala do DPOV ve Veselí nad Moravou. V "Majlontě" však dlouho nepobyl, večer vyrazil na Sp 1733 do Bylnice. Od 13. 12. 2015 je pro závadu ventilace trakčních motorů odstaven "brejlovec" 750.712.

2015-12-30

Pro závady na řídicím systému došlo před vánocemi k odstavení dvou lokomotiv - 750.705 od 21. 12. 2015 a 754.013 od 23. 12. 2015. Naproti tomu 25. 12. 2015 se do provozu vrátil "brejlovec" 750.712.

2016-01-10

Na opravu MH do CZ LOKO v České Třebové odjela 31. 12. 2015 lokomotiva 754.062 a je tak odstavena. "Brejlovec" 754.043 je od 5. 1. 2016 odstavený z důvodu protočených obručí. Lokomotiva 754.013 se 8. 1. 2016 vrátila do provozu.

2016-01-30

Havlíčkobrodský "brejlovec" 754.043 je od 16. 1. 2016 provozní, ale zatím zůstal v PJ Maloměřice (v Havlíčkově Brodě nyní působí zapůjčený stroj 754.042 z DKV Praha, do Havlíčkova Brodu přijel 4. 1. 2016). Od 20. 1. 2016 je opět provozní lokomotiva 750.705. Z opravy po násilném poškození prováděné v CZ LOKO Česká Třebová se 21. 1. 2016 vrátil "brejlovec" 750.709 jako Lv 201977 / 104799 a 24. 1. 2016 vyrazil do běžného provozu. Naopak do odstavených přešla 24. 1. 2016 lokomotiva 750.711 z důvodu závady na trakčním motoru.

2016-02-14

Lokomotiva 754.016 je od 2. 2. 2016 odstavena pro závadu na spalovacím motoru. Do provozu se 6. 2. 2016 vrátil "brejlovec" 750.711.

2016-02-28

Tříměsíční výluka mezi Slavkovem u Brna a Brnem přinesla od 21. 2. 2016 změnu v turnusových skupinách 702, 703 a 706. Z Brna do Havlíčkova Brodu se 10. 2. 2016 vrátil "brejlovec" 754.043, a tím pádem se pražská lokomotiva 754.042 mohla 14. 2. 2016 vrátit z výpomoci v Havlíčkově Brodě zpět na výkony DKV Praha. Dne 17. 2. 2016 se vrátil do pravidelného provozu "brejlovec" 754.016 po opravě spalovacího motoru.

2016-03-27

Od 13. 3. 2016 je odstaven "brejlovec" 750.705, čeká jej výměna dvojkolí.

2016-04-24

Počet lokomotiv řady 750 v DKV Brno vzrostl od 15. 4. 2016 o dva stroje 750.715 a 750.718 převzaté z olomouckého depa. Přeprava dvojice lokomotiv se uskutečnila 14. 4. 2016 ze Šumperku přes Českou Třebovou do Brna jako Lv 113023 / 103774 / 201971 / 104797. "Brejlovec" 754.016 je pro závadu na trakčním dynamu od 12. 4. 2016 odstaven a 24. 4. 2016 byl převezen do CZ LOKO v České Třebové na opravu MVY.

2016-05-15

Ke dni 25. 4. 2016 doznala malé změny turnusová skupina 706. Téměř po roce se do Brna vrátil z opravy "brejlovec" 754.075, dne 28. 4. 2016 vyjel do provozu. Od 3. 5. 2016 je odstavena lokomotiva 754.012 z důvodu protočených obručí. Lokomotiva 750.705 je od 10. 5. 2016 provozní.

2016-06-05

"Brejlovec" 754.012 je od 27. 5. 2016 opět provozní.

2016-06-24

Od 6. 6. 2016 je pro závadu na chlazení spalovacího motoru odstaven "brejlovec" 750.712. Po opravě MH se 24. 6. 2016 do Brna vrátila lokomotiva 754.062, zatím je odstavena.

2016-07-17

Lokomotiva 754.062 byla po opravě MH poprvé nasazena do provozu dne 4. 7. 2016. "Brejlovec" 750.712 je od 15. 7. 2016 opět provozní.

2016-08-07

Dne 29. 7. 2016 byla zahájena více jak 4měsíční nepřetržitá výluka kvůli modernizaci tratě Náměšť nad Oslavou - Krahulov, do 12. 8. 2016 navíc i v úseku Zastávka u Brna - Náměšť nad Oslavou. "Brejlovci" na trati Brno - Jihlava nyní jezdí pouze v úseku Okříšky - Jihlava s rychlíky, od 12. 8. 2016 přibude v pracovní dny vozba 3 párů osobních vlaků Brno - Náměšť nad Oslavou (4827, 4801, 4834, 4816, 4847, kromě pátku 4850 a nedělní 4856). Lokomotiva 754.012 odjela před výlukou 28. 7. 2016 s R 622 z Brna do Jihlavy, kde nyní tvoří zálohu. Na "jihlavské straně" zrovna teď působí ještě stroje 750.709 a 750.711 (ale konkrétní lokomotivy se vyměňují s Brnem přes Havlíčkův Brod). A konečně lokomotiva 750.713 odjela 23. 7. 2016 na výpomoc do DKV Plzeň, kde se zapojuje do oběhů v rámci akce "Olympijský park Lipno". Odstaveny jsou dvě lokomotivy - 750.719 od 23. 7. 2016 pro závadu na motoru a 750.718 od 26. 7. 2016 pro závadu na hydraulice.

2016-08-28

Nepřetržitá výluka mezi Náměští nad Oslavou a Krahulovem zahájená 29. 7. 2016 přinesla změnu v turnusových skupinách 701 a 704. Od 14. 8. 2016 je opět provozní lokomotiva 750.718.

2016-09-18

Lokomotiva 750.718 je pro závadu na spalovacím motoru od 6. 9. 2016 odstavena. Do provozu se 9. 9. 2016 vrátil "brejlovec" 750.719. Do Českých Budějovic zapůjčená lokomotiva 750.713 se do Brna vrátila 14. 9. 2016, důvodem pozdního návratu bylo odstranění poruchy vzniklé na jihu Čech.

2016-10-02

"Brejlovec" 750.718 je od 26. 9. 2016 provozní.

2016-10-16

Počet lokomotiv řady 750 v DKV Brno se od 3. 10. 2016 snížil na 9 kvůli vrácení stroje 750.715 zpět do DKV Olomouc, přeprava proběhla 2. 10. 2016. Dne 8. 10. 2016 vyjel po opravě MVY do provozu "brejlovec" 754.016. Českotřebovská lokomotiva 754.059 působící od 30. 5. 2015 v Brně (ve stavu DKV Brno však nefigurující) odjela 22. 9. 2016 z Brna do České Třebové.

2016-10-30

Dne 11. 10. 2016 se z Jihlavy vrátil do Brna "brejlovec" 754.012, v Jihlavě tvoří zálohu od 15. 10. 2016 stroj 754.062.

2016-11-13

Početní stav lokomotiv řady 750 v DKV Brno se od 4. 11. 2016 snížil na 8 strojů díky odchodu lokomotivy 750.718 do DKV Olomouc. Na vozbu rychlíků Okříšky - Jihlava byla 4. 11. 2016 do PP Jihlava odeslána lokomotiva 754.016.

Motorové lokomotivy ř. 750

7507 Pod označením řadou 750.7 (ČD) se skrývá 19 modernizovaných lokomotiv předchozí řady 750. Modernizaci provedla firma CZ LOKO, a.s., v České Třebové v letech 2010–2012. Hnací agregát se skládá ze spalovacího motoru Caterpillar 3512C HD (jmenovitý výkon je nastaven na 1 550 kW) se soustrojím alternátorů Siemens. Přenos výkonu na hnací dvojkolí elektrický, střídavě-stejnosměrný (AC/DC). Regulaci výkonu a celé ovládání lokomotivy zajišťuje elektronický řídicí systém MSV s funkcí automatické regulace rychlosti (ARR) a automatického vedení vlaku (AVV) s cílovým brzděním. Lokomotiva má tři systémy vzduchotlakových brzd, mechanickou brzdu ruční (zajišťovací) a elektrodynamickou brzdu (EDB). Maximální rychlost lokomotivy zůstala na hodnotě 100 km/h. Výkon trvalý na háku je uváděn ve výši 1 111 kW, výkon dynamické brzdy činí 1 460 kW. Lokomotivy z CZ LOKO vyjely s nátěrem v korporátních barvách.

 

 

DKV Brno má ve stavu 8 lokomotiv (do 14. 4. 2016 to bylo 8 lokomotiv, do 2. 10. 2016 se jednalo o 10 lokomotiv a do 3. 11. 2016 zde bylo 9 strojů) lokomotiv, z nichž 7 je zapojeno do turnusu. Oproti minulému GVD se počet zaturnusovaných lokomotiv neliší, inventární stav vzrostl k začátku GVD 2015/2016 o jeden stroj.

PJ Maloměřice


Původní označení

Rok / výr. číslo

Současné označení

Poznámka

Aktualizace

T 478.3119

1973/8857

92 54 2 750.704-9

GIULIETTA; později 753.119 a 750.119

2015-12-13

T 478.3078

1973/8816

92 54 2 750.705-6

GORDON; později 753.078 a 750.078

2016-05-10

T 478.3259

1975/9495

92 54 2 750.709-8

později 753.259 a 750.259

2016-01-21

T 478.3285

1975/9521

92 54 2 750.710-6

později 753.285 a 750.285

2015-12-13

T 478.4001

1975/9842

92 54 2 750.711-4

později T 478.4201, 754.201 a 750.409

2016-02-06

T 478.4002

1975/9843

92 54 2 750.712-2

později T 478.4202, 754.202 a 750.410

2016-07-15

T 478.3162

1974/9158

92 54 2 750.713-0

později 753.162 a 750.162

2016-09-14

T 478.3096

1973/8834

92 54 2 750.719-7

později 753.096 a 750.096

2016-09-09


Brněnské lokomotivy řady 750 jezdí ve dvou turnusových skupinách 701 a 702. Pravidelně je můžeme vidět na stále stejných tratích jako v minulém GVD a navíc nově jednou za týden i v úseku Újezdec u Luhačovic - Bylnice:

Čtyři lokomotivy řady 750.7 jezdí v "jihlavské" turnusové skupině 701, oběhy jsou stejné jako v minulém GVD:


750

Den

Pracovní dny

Sobota

Neděle

1.

BNO 668 JHL / 661 BNO / 662 JHL / 667 BNO / 620 JHL

BNO 668 JHL / 661 BNO / 662 JHL / 667 BNO [a přechází na (+) 666]

BNO 668 JHL / 661 BNO / 662 JHL / 667 BNO / 620 JHL

2.

JHL 623 BNO / 664 JHL / 665 BNO / 622 JHL [a v (5) přechází na (1) 621]

JHL 623 BNO / 664 JHL / 665 BNO / 622 JHL [a přechází na (+) 623]

JHL 623 BNO / 664 JHL / 665 BNO / 622 JHL

3.

JHL 4801 BNO / 4816 JHL

odstavena JHL

odstavena JHL

4.

JHL 621 BNO / 666 JHL / 663 BNO / 660 JHL / 669 BNO

JHL 621 BNO / 666 JHL / 663 BNO / 660 JHL / 669 BNO

BNO 666 JHL / 663 BNO / 660 JHL / 669 BNO


Turnusová skupina 701 doznala zásadní změny od 29. 7. 2016, kdy začala nepřetržitá výluka Náměšť nad Oslavou - Krahulov (oběhy jsou oficiálně upraveny až od 12. 8. 2016, tzn. po ukončení souběžné nepřetržité výluky Zastávka u Brna - Náměšť nad Oslavou). Do konce tohoto GVD je TS 701 třídenní, resp. rozdělená na dvoudenní (úsek Okříšky - Jihlava) a jednodenní (úsek Brno - Náměšť nad Oslavou) oběh lokomotiv řady 750.7:


754

Den

Pracovní dny

Sobota

Neděle

1.

JHL 621 OKY / 668 JHL / 661 OKY / 664 JHL / 665 OKY / 660 JHL / 669 OKY / 620 JHL

JHL 621 OKY / 668 JHL / 661 OKY / 664 JHL / 665 OKY / 660 JHL / 669 OKY [a přechází na (+) 668]

OKY 668 JHL / 661 OKY / 664 JHL / 665 OKY / 660 JHL / 669 OKY / 620 JHL

2.

JHL 623 OKY / 666 JHL / 663 OKY / 662 JHL / 667 OKY / 622 JHL

JHL 623 OKY / 666 JHL / 663 OKY / 662 JHL / 667 OKY / 622 JHL [a přechází na (+) 623]

JHL 623 OKY / 666 JHL / 663 OKY / 662 JHL / 667 OKY / 622 JHL

750

1a.

(1)–(4): NNO 4801 BNO / 4816 NNO / 4847 BNO / 4850 NNO

(5): NNO 4801 BNO / 4816 NNO / 4847 BNO

odstavena BNO

BNO 4856 NNO


Turnusová skupina 702 je třídenní a oběhy jsou do značné míry podobné jako tomu bylo v minulém GVD před vypuknutím nepřetržité výluky Brno - Nesovice. "Brejlovci" dopravují rychlíky v úseku Staré Město u Uherského Hradiště - Luhačovice a IC 550 / 551 mezi Otrokovicemi a Zlínem. Podílí se na vozbě spěšných vlaků mezi Brnem a Starým Městem u Uherského Hradiště, jednou za týden se ukáží v Bylnici a také o víkendu zavítají na "starou tišnovku" se spěšným vlakem 1636 / 1637 "Pernštejn" Brno - Žďár nad Sázavou:


750

Den

Pracovní dny

Sobota

Neděle

1.

VNM 560 SMH / 883 LUE / 888 SMH / 887 LUE / 884 SMH / 1732 BNO

BYE 1722 SMH / 883 LUE / 888 SMH / 887 LUE / 884 SMH / 891 LUE / 880 SMH / 21:55 70241 OTE / 551 ZLN ST [a přechází na (+) 550]

VNM 560 SMH / 883 LUE / 888 SMH / 887 LUE / 884 SMH / 891 LUE / 880 SMH / 21:55 70241 OTE / 551 ZLN ST [a přechází na (1) 550]

2.

(1)–(4): BNO 1729 SMH / 891 LUE / 880 SMH / 21:55 70241 OTE / 551 ZLN ST

 

(5): BNO 1729 SMH / 891 LUE / 880 SMH / 561 VNM

BNO 1636 ZNS / 1637 BNO [a přechází na (+) 1636]

BNO 1636 ZNS / 1637 BNO [a přechází na (1) 1729]

3.

(1)–(4): ZLN ST 550 OTE / 5:41 70240 UHE / 1722 BNO / 1731 SMH / 561 VNM

 

(5): ZLN ST 550 OTE / 5:41 70240 UHE / 1722 BNO / 4145 NEM / 4150 BNO / 1733 BYE

VNM 560 SMH / 885 LUE / 886 SMH / 889 LUE / 882 SMH / 561 VNM

ZLN ST 550 OTE / 5:41 70240 SMH / 885 LUE / 886 SMH / 889 LUE / 882 SMH / 561 VNM


Oběhy, které byly platné po dobu výluky Slavkov u Brna - Brno od 21. 2. 2016 do 21. 5. 2016:


750

Den

Pracovní dny

Sobota

Neděle

1.

(1)–(3): VNM 560 SMH / 883 LUE / 888 SMH / 887 LUE / 884 SMH / 1732 BNO

(4): VNM 560 SMH / 883 LUE / 888 SMH / 887 LUE / 884 SMH / 891 LUE / 880 SMH / 561 VNM [a přechází na (5) 560]

(5): VNM 560 SMH / 883 LUE / 888 SMH / 887 LUE / 884 SMH / 1732 BNO

BYE 1722 SMH / 883 LUE / 888 SMH / 887 LUE / 884 SMH / 891 LUE / 880 SMH / 21:55 70241 OTE / 551 ZLN ST [a přechází na (+) 550]

VNM 560 SMH / 883 LUE / 888 SMH / 887 LUE / 884 SMH / 891 LUE / 880 SMH / 21:55 70241 OTE / 551 ZLN ST [a přechází na (1) 550]

2.

(1)–(3): BNO 1729 SMH / 891 LUE / 880 SMH / 21:55 70241 OTE / 551 ZLN ST

(4): (1)–(3): BNO 1729 SMH / 1732 SUB / 18:43 104154 BNO [a přechází na (5) 1729]

 

(5): BNO 1729 SMH / 891 LUE / 880 SMH / 561 VNM

BNO 1636 ZNS / 1637 BNO [a přechází na (+) 1636]

BNO 1636 ZNS / 1637 BNO [a přechází na (1) 1729]

3.

(1)–(3): ZLN ST 550 OTE / 5:41 70240 UHE / 1722 BNO / 1723 SMH / 1728 SUB / 1731 SMH / 561 VNM

(4): ZLN ST 550 OTE / 5:41 70240 UHE / 1722 BNO / 1723 SMH / 1728 SUB / 1731 SMH / 4343 BOJ [a přechází na (5) 1720]

 

(5): BOJ 1720 BNO / 4145 NEM / 4150 SUB / 1733 BYE

VNM 560 SMH / 885 LUE / 886 SMH / 889 LUE / 882 SMH / 561 VNM

ZLN ST 550 OTE / 5:41 70240 SMH / 885 LUE / 886 SMH / 889 LUE / 882 SMH / 561 VNM


V DKV Brno se již nevyskytují:


Původní označení

Rok / výr. číslo

Současné označení

Poznámka

Aktualizace

T 478.3236

1974/9232

92 54 2 750.715-5

později 753.236 a 750.236

2016-10-03

T 478.3160

1974/9156

92 54 2 750.718-9

později 753.160 a 750.160

2016-11-04


750715

Ještě v předchozím působišti byl dne 10. 1. 2016 zachycen "brejlovec" 750.715 v ŽST Lipová Lázně s vlakem Sp 1704. Autor snímku Ing. Tomáš Kašpařík.

750718

Do ŽST Studenec vjíždí dne 6. 7. 2016 vlak R 660 Bezdrev vedený lokomotivou 750.718. Autor snímku Ing. Tomáš Kašpařík.

 

 


 

Motorové lokomotivy ř. 754

754 Potřeba elektrického vytápění osobních vozů na neelektrizovaných tratích byla důvodem vzniku lokomotiv řady T 478.4. V roce 1975 vznikly v ČKD Praha lokomotivy T 478.4001 a T 478.4002 (později přeznačeny na T 478.4201 a T 478.4202, pak 754.201 a 754.202 a konečně na 750.409 a 750.410). V letech 1978–1980 bylo k ČSD dodáno dalších 84 lokomotiv této řady. Bylo by jich víc, ale výrobu ukončil 19. 7. 1980 známý požár závodu ČKD Naftové motory na Smíchově založený úmyslně závodním hasičem (tehdy požárníkem).

 

Po oddělení nákladního dopravce ČD Cargo zůstaly tyto lokomotivy u osobního dopravce ČD.

 

Ve stavu DKV Brno se nachází 10 lokomotiv, z nichž 7 je turnusovaných. Ve srovnání s minulým GVD (vztaženo na období před zahájením nepřetržité výluky Brno - Nesoivce) zůstává počet zaturnusovaných lokomotiv stejný.

PJ Maloměřice


Původní označení

Rok / výr. číslo

Současné označení

Poznámka

Aktualizace

T 478.4012

1979/10443

92 54 2 754.012-3

 

2016-10-11

T 478.4013

1979/10444

92 54 2 754.013-1

deponie PJ Veselí nad Moravou

2016-01-08

T 478.4016

1979/10447

92 54 2 754.016-4

deponie PP Jihlava

2016-11-04

T 478.4018

1979/10449

92 54 2 754.018-0

DOMINIČKA

2015-12-13

T 478.4019

1979/10450

92 54 2 754.019-8

 

2015-12-13

T 478.4023

1979/10454

92 54 2 754.023-0

 

2015-12-13

T 478.4043

1979/10897

92 54 2 754.043-8

deponie PJ Havlíčkův Brod

2016-02-11

T 478.4062

1980/10916

92 54 2 754.062-8

deponie PP Jihlava

2016-10-15

T 478.4067

1980/10921

92 54 2 754.067-7

 

2015-12-13

T 478.4075

1980/10929

92 54 2 754.075-0

VENDULKA

2016-04-28


Obraty lokomotiv řady 754 jsou rozděleny do šesti turnusových skupin 703, 704, 705, 706, 707 a 712.

 

Tratě na kterých jsou lokomotivy řady 754 turnusované se oproti GVD 2014/2015 nezměnily:

Spěšné a osobní vlaky na "vláře" a rychlíky Staré Město u Uherského Hradiště - Luhačovice včetně jednoho obratu do Zlína střed vozí lokomotivy zařazené do dvoudenní turnusové skupiny 703:


754

Den

Pracovní dny

Sobota

Neděle

1.

(1)–(4): BYE 1722 UHE / 6:35 70250 SMH / 881 LUE / 890 SMH / 885 LUE / 886 SMH / 889 LUE / 882 SMH / 4343 BOJ

 

(5): BYE 1722 UHE / 6:35 70250 SMH / 881 LUE / 890 SMH / 885 LUE / 886 SMH / 889 LUE / 882 SMH / 4343 BOJ / 19:50 70290 VNM

ZLN ST 550 OTE / 5:41 70240 UHE / 1722 BNO

odstavena VNM

2.

(1): VNM 3:24 70291 BOJ / 1720 BNO / 1733 BYE

(2)–(4): BOJ 1720 BNO / 1733 BYE

 

(5): BOJ 1720 BNO / 1731 SMH / 21:55 70241 OTE / 551 ZLN ST

odstavena VNM

BNO 1733 BYE


Oběhy, které byly platné po dobu výluky Slavkov u Brna - Brno od 21. 2. 2016 do 21. 5. 2016:


754

Den

Pracovní dny

Sobota

Neděle

1.

(1)–(3): BYE 1722 UHE / 6:35 70250 SMH / 881 LUE / 890 SMH / 885 LUE / 886 SMH / 889 LUE / 882 SMH / 4343 BOJ

(4): BYE 1722 UHE / 6:35 70250 SMH / 881 LUE / 890 SMH / 885 LUE / 886 SMH / 21:25 70241 OTE / 551 ZLN ST

 

(5): BYE 1722 UHE / 6:35 70250 SMH / 881 LUE / 890 SMH / 885 LUE / 886 SMH / 889 LUE / 882 SMH / 4343 BOJ / 19:50 70290 VNM

ZLN ST 550 OTE / 5:41 70240 UHE / 1722 BNO

odstavena VNM

2.

(1): VNM 3:24 70291 BOJ / 1720 BNO / 4145 NEM / 4150 SUB / 1733 BYE

(2)–(4): BOJ 1720 BNO / 4145 NEM / 4150 SUB / 1733 BYE

 

(5): ZLN ST 550 OTE / 5:41 70240 UHE / 1722 BNO / 1723 SMH / 1728 SUB / 1731 SMH / 21:55 70241 OTE / 551 ZLN ST

odstavena VNM

BNO 1733 BYE


Lokomotiva v turnusové skupině 704 dopravuje pár osobních vlaků mezi Brnem a Okříšky a o víkendu si zajede do Frenštátu pod Radhoštěm s nocováním ve Valašském Meziříčí; změna platná od 12. 8. 2016 vyznačena červeně:


754

Den

Pracovní dny

Sobota

Neděle

1.

(1)–(4): NNO OKY 4827 BNO / 4834 NNO OKY


(5): NNO OKY 4827 BNO / 4834 NNO OKY / 16:23 17:00 70101 BNO

BNO 1643 FPR / 1644 VLM

VLM 3175 FPR / 1646 BNO / př 4856 NNO 21:45 70100 OKY


Součástí pohotovostní soupravy IDS JMK, která je k dispozici v ŽST Brno hl. n. na odstavném nádraží A, je "brejlovec" zařazený do turnusové skupiny 705:


754

Den

Pracovní dny

Sobota

Neděle

1.

BNO HN 4:30 - 19:00 souprava IDS

BNO HN 7:00 - 19:00 souprava IDS

BNO HN 7:00 - 19:00 souprava IDS


Turnusová skupina 706 obsahuje pátečně-nedělní obrat na "vláře", oběh není veden o letních prázdninách:


754

Den

Pracovní dny

Sobota

Neděle

1.

(1)–(4): odstavena BNO


(5) do 19. 2.: BNO 1727 VLP / 4382 BYE / 16:45 70292 VNM

(5) od 27. 5.: BNO 1727 VLP / 4382 BYE

do 20. 2.: odstavena VNM

od 28. 5.: odstavena BYE

do 14. 2.: VNM 13:55 70293 BYE / 4316 VNM / 1736 BNO

od 22. 5.: BYE 4316 VNM / 1736 BNO


Oběhy turnusové skupiny 706 platné po dobu výluky Slavkov u Brna - Brno od 21. 2. 2016 do 21. 5. 2016 s úpravou od 25. 4. 2016:


754

Den

Pracovní dny

Sobota

Neděle

1.

(1)–(4): KYV 4146 BNO / 4151 KYV

(5): KYV 4146 BNO / BNO 1727 VLP / 4382 BYE / 16:45 70292 VNM

odstavena VNM BYE

VNM 13:55 70293 BYE / 4316 VNM / 1736 BNO / 4125 KYV


Sezónní spěšný vlak "Expres Pálava-Podyjí" vedený v období 25. 3. - 28. 9. 2016, který v tomto GVD jede nově i v neděli, dopravuje lokomotiva v turnusové skupině 707:


754

Den

Pracovní dny

Sobota

Neděle

1.

odstavena BNO

BNO HN 7:15 24290 BNO KP / 1827 SAT / 1828 BNO KP / 20:39 24291 BNO HN

BNO HN 8:50 24292 BNO KP / 1829 ZNO / 1828 BNO KP / 20:39 24293 BNO DN


Lokomotiva řady 754 zařazená do turnusové skupiny 712 je nepřetržitě k dispozici u nehodového vlaku:


754

Den

Pracovní dny

Sobota

Neděle

1.

BNO MA 0:00 - 24:00 nehodový vlak

BNO MA 0:00 - 24:00 nehodový vlak

BNO MA 0:00 - 24:00 nehodový vlak


Provoz v GVD: 2001/2002 | 2002/2003 | 2003/2004 | 2004/2005 | 2005/2006 | 2006/2007 | 2007/2008 | 2008/2009 | 2009/2010 | 2010/2011 | 2011/2012 | 2012/2013 | 2013/2014 | 2014/2015

Kliknutím zde se dostanete na vršek stránky