Motorové jednotky ř. 814 + vložené vozy ř. 014 / řídicí vozy ř. 914

PŘEHLED AKTUALIZACÍ

2023-11-19

Popis JŘ 2023/2024. Upřesnění inventárního počtu a konkrétních čísel motorových jednotek, a dále aktualizaci jejich snímků očekávejte na začátku platnosti JŘ 2023/2024.

Motorové jednotky ř. 814.0

814 Motorové jednotky řady 814.0 jsou nedělitelné dvoudílné jednotky a sestávají z motorového vozu ř. 814 a řídicího vozu ř. 914. Motorové vozy vznikly rekonstrukcí motorových vozů ř. 810, řídicí vozy rekonstrukcí přípojných vozů ř. 010, 013 a 015 (mezitím přeznačených na ř. Btax780, Ddax784 a Bdtax785). Motorové jednotky dodala firma Pars nova a.s. ze Šumperka, jednotky obdržely obchodní název "Regionova" jako symbol vozidel dodávaných do jednotlivých regionů (krajů). První jednotka ř. 814.0 vznikla v roce 2005 a dodávky jednotek probíhaly do roku 2012. Zájemcům o dislokace jednotek, jejich popis a další informace doporučuji webové stránky www.regionovy.cz.

 

V Regionálním pracovišti provozu Brno je 23 jednotek, a to v pracovišti provozu Maloměřice, strojní stanici Znojmo a Havlíčkův Brod. Turnusováno je 11 jednotek. Ve srovnání s minulým JŘ je inventární počet motorových jednotek stejný, zaturnusováno je jich o 5 méně.

PP Maloměřice

Ve stavu PP Maloměřice se nachází 3 motorové jednotky, z nichž 2 jsou zapojeny do turnusu.


Původní označení

Rok / výr. číslo

Současné označení

Poznámka

Aktualizace

M 152.0619

1984/87819

95 54 5 814.069-1

LUCKA; později 810.619

2022-12-11

Blm 70 54 24-29 228-4

1977/78966

95 54 5 914.069-0

LUCKA; později 010.458 a 50 54 24-29 095

2022-12-11

M 152.0214

1977/79593

95 54 5 814.132-7

později 810.214

2022-12-24

Blm 70 54 24-29 384-7

1979/81467

95 54 5 914.132-6

později 010.389 a 50 54 24-29 171

2022-12-24

M 152.0092

1976/78602

95 54 5 814.133-5

později 810.092

2023-03-29

Blm 70 54 24-29 435-7

1979/81518

95 54 5 914.133-4

později 010.221 a 50 54 24-29 195

2023-03-29


Pro maloměřické "Regionovy" řady 814.0 jsou sestaveny turnusové skupiny 851 a 852. Ve srovnání se stavem od června 2023 v minulém JŘ "Regionovy" opouští úsek Zaječí - Břeclav - Hodonín (viz ale poznámku u TS 852), Hodonín - Veselí nad Moravou a naopak se nově objeví v úseku Kobylí na Moravě - Hodonín. Tratě, na kterých se s maloměřickými "Regionovami" řady 814 můžeme setkat:

První maloměřická motorová jednotka řady 814.0 má práci na sever od PP Maloměřice, a sice na boskovické lokálce. Jedná se o jednodenní turnusovou skupinu 851. Motorová jednotka jezdí v úseku Skalice nad Svitavou - Boskovice od pondělí do pátku po celý den, v pátek večer se vrací jako vlak Sv 14795 do PP Maloměřice. Do Skalice nad Svitavou najíždí jako vlak Sv 14794 v neděli odpoledne. Kromě této pátečně/nedělní jízdy zajíždí ze Skalice nad Svitavou do Brna-Maloměřic ještě v noci z pondělí na úterý a ze středy na čtvrtek (Sv 14795 // 14790).

 

Opačným směrem, tedy na jih od PP Maloměřice se vydává druhá maloměřická "Regionova" řady 814.0 v turnusové skupině 852 pro zajištění vozby osobních vlaků v úseku Zaječí - Kobylí na Moravě v pracovní dny. Z PP Maloměřic najíždí "Regionova" do Zaječí v pondělí ráno jako Sv 14591 a vrací se v pátek před půlnocí z Kobylí na Moravě jako Sv 14592. Obrat Sv 14592 // 14591 vykoná ještě i v noci ze středy na čtvrtek. V ostatní dny jede na noc (tzn. noc pondělí/úterý, úterý/středa a čtvrtek/pátek) z Kobylí na Moravě do Hodonína a zpět jako Sv 14531 // 14500. Protože úprava zabezpečovacího zařízení v úseku Kobylí na Moravě - Hodonín se podle všeho bude dokončovat až v únoru 2024, budou muset být jízdy z Kobylí na Moravě do Hodonína přesměrovány přes Zaječí a Břeclav.


SS Znojmo

Ve stavu SS Znojmo je 8 jednotek, z nichž 6 je jich zaturnusovaných. Inventární i zaturnusovaný počet motorových jednotek je ve srovnání s minulým JŘ stejný.


Původní označení

Rok / výr. číslo

Současné označení

Poznámka

Aktualizace

M 152.0442

1981/84096

95 54 5 814.042-8

později 810.442

2023-05-11

Blm 70 54 24-29 378-9

1979/81461

95 54 5 914.042-7

později 010.109

2023-05-11

M 152.0047

1976/77731

95 54 5 814.067-5

později 810.047; žlutozelený nátěr

2022-12-11

Blm 70 54 24-29 213-8

1977/78951

95 54 5 914.067-4

později 010.517; žlutozelený nátěr

2022-12-11

M 152.0246

1978/80485

95 54 5 814.068-3

později 810.246

2022-12-11

Blm 70 54 24-29 287-2

1978/80036

95 54 5 914.068-2

později 010.378 a 50 54 24-29 128

2022-12-11

M 152.0171

1977/79550

95 54 5 814.071-7

později 810.171; žlutozelený nátěr

2023-04-03

Blm 70 54 24-29 356-5

1978/80105

95 54 5 914.071-6

později 010.548 a 50 54 24-29 158; žlutozelený nátěr

2023-04-03

M 152.0328

1978/80567

95 54 5 814.095-6

později 810.328; žlutozelený nátěr?

2023-09-01

Blm 70 54 24-29 557-8

1981/84180

95 54 5 914.095-5

později 010.583 a 50 54 24-29 265; žlutozelený nátěr?

2023-09-01

M 152.0029

1976/77713

95 54 5 814.197-0

později 810.029; žlutozelený nátěr

2022-12-11

Blm 70 54 24-29 807-7

1982/85609

95 54 5 914.197-9

později 010.242 a 50 54 24-29 385; žlutozelený nátěr

2022-12-11

M 152.0494

1982/85727

95 54 5 814.198-8

později 810.494 a 811.494; žlutozelený nátěr

2022-12-11

Blm 70 54 24-29 810-1

1982/85612

95 54 5 914.198-7

později 010.245 a 50 54 24-29 387; žlutozelený nátěr

2022-12-11

M 152.0471

1981/84125

95 54 5 814.199-6

MEDUŇKA; později 810.471; žlutozelený nátěr (?)

2022-12-11

Blm 70 54 24-29 311-0

1978/80060

95 54 5 914.199-5

MEDUŇKA; později 010.384 a 50 54 24-29 142; žlutozelený nátěr (?)

2022-12-11


Pro znojemské "Regionovy" řady 814.0 je vytvořena turnusová skupina 870. Ve srovnání s minulým JŘ nejsou nasazeny v úseku Havlíčkův Brod - Jihlava - Jihlava město. Přehled tratí, na kterých je můžeme je pravidelně vídat je následující:

Šest motorových jednotek řady 814.0 jezdí v turnusové skupině 870, výkony se odehrávají na trati Znojmo - Okříšky a Třebíč - Jihlava. Na jednom páru vlaků v pracovní dny (Sv 14891 / Os 14810) zajíždí do Náměště nad Oslavou. V pracovní dny je v provozu všech 6 motorových jednotek (3 na trati 240 a 3 na trati 241), v sobotu jezdí dvě na trati 240 a třetí ráno na trati 241. V neděli jezdí ráno 3, dále jen dvě na trati 240 a odpoledne vyjíždí dvě na trať 241.


SS Havlíčkův Brod

Do SS Havlíčkův Brod je přiděleno 12 motorových jednotek, z toho jsou 3 turnusované. Inventární počet jednotek je ve srovnání s minulým JŘ stejný, turnusovaný počet klesl z 8 na 3. Nicméně s ohledem na pozdní dodávky motorových jednotek řady 847 bude přechodně turnusový počet vyšší.


Původní označení

Rok / výr. číslo

Současné označení

Poznámka

Aktualizace

M 152.0132

1976/78642

95 54 5 814.018-8

později 810.132; nátěr Pardubického kraje

2023-02-15

Blm 70 54 24-29 119-7

1976/77986

95 54 5 914.018-7

později 010.219; nátěr Pardubického kraje

2023-02-15

M 152.0189

1977/79568

95 54 5 814.019-6

později 810.189; nátěr Pardubického kraje

2022-12-11

Blm 70 54 24-29 476-1

1979/81559

95 54 5 914.019-5

později 010.134; nátěr Pardubického kraje

2022-12-11

M 152.0072

1976/77756

95 54 5 814.041-0

později 810.072; nátěr Kraje Vysočina (?); odstavena - po násilném poškození (střet s automobilem)

2023-06-21

Blm 70 54 24-29 906-7

1983/85708

95 54 5 914.041-9

později 010.318; nátěr Kraje Vysočina (?); odstavena - po násilném poškození (střet s automobilem)

2023-06-21

M 152.0308

1978/80547

95 54 5 814.043-6

později 810.308

2022-12-11

Blm 70 54 24-29 845-7

1982/85647

95 54 5 914.043-5

později 010.312

2022-12-11

M 152.0096

1976/78606

95 54 5 814.048-5

později 810.096; nátěr Pardubického kraje

2022-12-11

Blm 70 54 24-29 409-2

1979/81492

95 54 5 914.048-4

později 010.152; nátěr Pardubického kraje

2022-12-11

M 152.0423

1981/84077

95 54 5 814.049-3

později 810.423; nátěr Pardubického kraje

2023-05-29

Blm 70 54 24-29 301-1

1978/80050

95 54 5 914.049-2

později 010.541; nátěr Pardubického kraje

2023-05-29

M 152.0440

1981/84094

95 54 5 814.098-0

později 810.440; žlutozelený nátěr; odstavena - po násilném poškození (střet s automobilem)

2023-09-02

Blm 70 54 24-29 015-7

1976/77882

95 54 5 914.098-9

později 010.493 a 50 54 24-29 002; žlutozelený nátěr; odstavena - po násilném poškození (střet s automobilem)

2023-09-02

M 152.0412

1981/84066

95 54 5 814.127-7

později 810.412; žlutozelený nátěr?

2022-12-11

Blm 70 54 24-29 144-5

1977/78882

95 54 5 914.127-6

později 010.369 a 50 54 24-29 056; žlutozelený nátěr?

2022-12-11

M 152.0074

1976/77758

95 54 5 814.135-0

později 810.074; žlutozelený nátěr

2023-05-01

Blm 70 54 24-29 268-2

1978/80017

95 54 5 914.135-9

později 010.533 a 50 54 24-29 118; žlutozelený nátěr

2023-05-01

M 152.0146

1976/78656

95 54 5 814.146-7

později 810.146

2022-12-11

Blm 70 54 24-29 469-6

1979/81552

95 54 5 914.146-6

později 010.130 a 50 54 24-29 213

2022-12-11

M 152.0197

1977/79576

95 54 5 814.148-3

později 810.197; žlutozelený nátěr

2023-07-06

Blm 70 54 24-29 257-5

1978/80006

95 54 5 914.148-2

později 010.528 a 50 54 24-29 114; žlutozelený nátěr

2023-07-06

M 152.0129

1976/78639

95 54 5 814.169-9

později 810.129; žlutozelený nátěr

2023-09-16

Blm 70 54 24-29 690-7

1981/84314

95 54 5 914.169-8

později 010.078 a 50 54 24-29 306; žlutozelený nátěr

2023-09-16


Pro motorové jednotky řady 814.0 ve strojní stanici Havlíčkův Brod je sestavena turnusová skupina 883. Oproti minulému JŘ opouští tratě Havlíčkův Brod - Jihlava město, Havlíčkův Brod - Pardubice hl. n. a Žďárec u Skutče - Skuteč. Pravidelně bychom měli "Regionovy" vidět na těchto tratích:

Turnusová skupina 883 je třídenní. V základu jsou denně v provozu dvě motorové jednotky řady 814.0, jedna na trati Havlíčkův Brod - Humpolec a druhá na trati Křižanov - Studenec. Třetí "Regionova" jezdí v pracovní dny, a to ráno v úseku Havlíčkův Brod - Ledeč nad Sázavou, odpoledne se přemístí do Žďáru nad Sázavou a večer odjede do Vlekého Meziříčí. Podotýkám, že tato jediná třídenní turnusová skupina je sestavena pro situaci, kdy zároveň na Vysočině jezdí motorové jednotky řady 847. Jejich dodávka je ale opožděna, takže popisovaný stav bude platit až po dodání motorových jednotek řady 847. Do té doby se předpokládá dočasný rozšířený provoz "Regionov".


914018

Mezi Vleč km 81,374 a zastávkou Chrudim město projíždí dne 27. 12. 2021 vlak Os 5300 řazený z "Regionovy" 914.018+814.018. Autor snímku Ing. Tomáš Kašpařík.

814019

Motorové jednotky 814.019+ 914.019 a 814.137+914.137 jedoucí jako Os 5354 se dne 22. 11. 2019 blíží k Chrudimi zastávce. Autor snímku Ing. Tomáš Kašpařík.

914041

Dne 28. 7. 2021 byla na zastávce Bílek zachycena "Regionova" 914.041+814.041 jedoucí jako Sp 1454. Autor snímku Ing. Tomáš Kašpařík.

914042

Mezi zastávkou Sobíňov a ŽST Ždírec nad Doubravou byl dne 24. 11. 2020 zachycen Os 5376 sestavený z motorové jednotky 814.042+ 914.042. Autor snímku Ing. Tomáš Kašpařík.


814043

"Regionova" 814.043+914.043 byla dne 28. 7. 2021 zachycena v ŽST Chotěboř jedoucí jako Os 5381. Autor snímku Ing. Tomáš Kašpařík.

814048

Dne 22. 5. 2021 byla na zastávce Pardubice závodiště zachycena motorová jednotka 814.048+ 914.048 jedoucí jako Os 5337. Autor snímku Ing. Tomáš Kašpařík.

814049

"Regionova" 814.049+914.049 projíždí dne 29. 10. 2021 jako vlak Sp 1457 mezi ŽST Žďárec u Skutče a zastávkou Pokřikov. Autor snímku Ing. Tomáš Kašpařík.

814067

Mezi zastávkou Hvězdoňovice a ŽST Stařeč projíždí dne 7. 11. 2020 "Regionova" 814.067+914.067 jedoucí jako Os 24815. Autor snímku Ing. Tomáš Kašpařík.


914068

Motorová jednotka 814.068+ 914.068 dne 11. 5. 2019 v ŽST Stařeč jako Os 24814. Autor snímku Jan Zavadil.

814069

Dne 13. 4. 2022 projíždí mezi ŽST Boskovice a Skalice nad Svitavou "Regionova" 914.069+814.069 jako vlak Os 14705. Autor snímku Ing. Tomáš Kašpařík.

814.071+914.071

814095

Dne 26. 6. 2020 se v ŽST Havlíčkův Brod rozjíždí motorová jednotka 814.095+914.095 jedoucí jako Os 8749 do Žďáru nad Sázavou. Autor snímku František Bartoš.


814.098+914.098

914127

Vlak Os 15962 řazený z "Regionovy" 914.127+814.127 projíždí dne 24. 7. 2021 mezi zastávkami Dolík a Petrkov. Autor snímku Ing. Tomáš Kašpařík.

814.132+914.132

814133

"Regionova" 914.133+814.133 jede dne 2. 3. 2022 jako Os 14705 mezi ŽST Boskovice a Skalice nad Svitavou. Autor snímku Ing. Tomáš Kašpařík.


814.135+914.135

814146

Mezi zastávkou Plačkov a dopravnou Humpolec dne 27. 7. 2021 projíždí "Regionova" 814.146+914.146 jako Os 15962. Autor snímku Ing. Tomáš Kašpařík.

814148

Dne 28. 11. 2020 byla v ŽST Křižanov zachycena motorová jednotka 814.148+914.148 během obratu Os 24906 a 24907. Autor snímku Alan Butschek.

814.169+914.169


814197

Dne 10. 4. 2022 projíždí mezi ŽST Moravský Písek a zastávkou Bzenec-Olšovec vlak Sv 11915 sestavený z "Regionovy" 814.197+ 914.197. Autor snímku Ing. Tomáš Kašpařík.

914198

Dne 14. 8. 2019 byla motorová jednotka 914.198+814.198 jedoucí jako Os 14717 zachycena mezi zastávkou Cetkovice a ŽST Šebetov. Autor snímku Ing. Tomáš Kašpařík.

914199

"Regionova" 914.199+814.199 projíždí dne 7. 11. 2020 mezi zastávkou Hvězdoňovice a ŽST Stařeč jako Os 24811. Autor snímku Ing. Tomáš Kašpařík.

 


 

Motorové jednotky ř. 814.2

814 Motorové jednotky řady 814.2 jsou nedělitelné třídílné jednotky a sestávají z motorového vozu ř. 814 na každém konci a vloženého vozu ř. 014 mezi nimi. Motorové vozy vznikly rekonstrukcí motorových vozů ř. 810 nebo 809, vložené vozy rekonstrukcí přípojných vozů ř. 010 (mezitím přeznačených na ř. Btax780). Motorové jednotky dodala společnost Pars nova a.s. Šumperk, jednotky obdržely obchodní název "Regionova" jako symbol vozidel dodávaných do jednotlivých regionů (krajů). První jednotka ř. 814.2 vznikla v roce 2007, poslední - šestadvacátou - ČD obdržely v roce 2010.

 

V Regionálním pracovišti provozu Brno se provozuje 9 jednotek, a sice v pracovišti provozu Maloměřice a strojní stanici Veselí nad Moravou. Do turnusů je zařazeno 7 jednotek. Inventární a zaturnusovaný počet motorových jednotek je ve srovnání s předešlým JŘ stejný.

PP Maloměřice

V PP Maloměřice se nachází 6 motorových jednotek řady 814.2, z toho 4 jsou turnusované. Oproti předešlému JŘ nedošlo u inventárního a zaturnusovaného počtu jednotek ke změně.


Původní označení

Rok / výr. číslo

Současné označení

Poznámka

Aktualizace

M 152.0456

1981/84110

95 54 5 814.217-6

později 810.456; žlutozelený nátěr?

2022-12-11

Blm 70 54 24-29 562-8

1981/84185

95 54 5 014.009-5

později 010.142; žlutozelený nátěr?

2022-12-11

M 152.0013

1975/77697

95 54 5 814.218-4

později 810.013; žlutozelený nátěr?

2022-12-11

M 152.0023

1976/77707

95 54 5 814.219-2

později 810.023; žlutozelený nátěr; deponie SS Veselí nad Moravou

2023-10-26

Blm 70 54 24-29 014-0

1976/77881

95 54 5 014.010-3

později 010.492; žlutozelený nátěr; deponie SS Veselí nad Moravou

2023-10-26

M 152.0238

1977/79617

95 54 5 814.220-0

později 810.238; žlutozelený nátěr; deponie SS Veselí nad Moravou

2023-10-26

M 152.0128

1976/78638

95 54 5 814.227-5

později 810.128; žlutozelený nátěr; odstavena - po násilném poškození (střet s automobilem)

2021-12-29

Blm 70 54 24-29 183-3

1977/78921

95 54 5 014.014-5

později 010.337; žlutozelený nátěr; odstavena - po násilném poškození (střet s automobilem)

2021-12-29

M 152.0169

1977/79548

95 54 5 814.228-3

později 810.169; žlutozelený nátěr; odstavena - po násilném poškození (střet s automobilem)

2021-12-29

M 152.0377

1981/84031

95 54 5 814.229-1

později 810.377; žlutozelený nátěr

2022-12-11

Blm 70 54 24-29 728-5

1982/85530

95 54 5 014.015-2

později 010.405 a 50 54 24-29 331; žlutozelený nátěr

2022-12-11

M 152.0211

1977/79590

95 54 5 814.230-9

později 810.211; žlutozelený nátěr

2022-12-11

M 152.0170

1977/79549

95 54 5 814.233-3

později 810.170; žlutozelený nátěr

2022-12-11

Blm 70 54 24-29 719-4

1982/85521

95 54 5 014.017-8

později 010.486 a 50 54 24-29 325; žlutozelený nátěr

2022-12-11

M 152.0252

1978/80491

95 54 5 814.234-1

později 810.252; žlutozelený nátěr

2022-12-11

M 152.0374

1981/84028

95 54 5 814.237-4

později 810.374; žlutozelený nátěr

2023-06-24

Blm 70 54 24-29 512-3

1978/81595

95 54 5 014.019-4

později 010.005 a 50 54 24-29 238; žlutozelený nátěr

2023-06-24

M 152.0085

1976/78595

95 54 5 814.238-2

později 810.085; žlutozelený nátěr

2023-06-24


Pro maloměřické jednotky je sestavena jediná turnusová skupina 850. Ve srovnání s koncem minulého JŘ je nasazení motorových jednotek řady 814.2 na tratích stejný:

Turnusová skupina 850 je čtyřdenní a třídílné "Regionovy" vykonávají vozbu na "staré tišnovce", tedy na trati 256 Tišnov - Nedvědice - Žďár nad Sázavou. Obraty na osobních vlacích vykonávají zaráz po celý týden tři motorové jednotky. Na údržbu a zbrojení "Regionovy" jezdí soupravově do Brna-Maloměřic a do Havlíčkova Brodu. Z Tišnova do Brna-Maloměřic jezdí v pracovní dny v 10:42 jako Sv 14991 a v nepracovní dny v 11:42 jako Sv 14993. Zpět do Tišnova se vrací z Brna-Maloměřic druhý den jako Sv 14992 v 10:48 h. Na druhou stranu - do Havlíčkova Brodu - se jezdí denně kromě noci z pátku na sobotu a ze soboty na neděli, a to jako Sv 14998 z Nového Města na Moravě v 23:11 h a zpět z Havlíčkova Brodu do Žďáru nad Sázavou v 01:10 h jako Sv 14997.


SS Veselí nad Moravou

Ve strojní stanici Veselí nad Moravou jsou umístěny 3 jednotky, všechny 3 jsou turnusované. Inventární a turnusovaný stav je ve srovnání s minulým JŘ stejný.


Původní označení

Rok / výr. číslo

Současné označení

Poznámka

Aktualizace

M 152.0095

1976/78605

95 54 5 814.205-1

později 810.095

2022-12-11

Blm 70 54 24-29 212-0

1977/78950

95 54 5 014.003-8

později 010.516

2022-12-11

M 152.0591

1982/85824

95 54 5 814.206-9

později 810.591

2022-12-11

M 152.0397

1981/84051

95 54 5 814.207-7

později 810.397

2022-12-11

Blm 70 54 24-29 116-3

1976/77983

95 54 5 014.004-6

později 010.218

2022-12-11

M 152.0488

1982/85721

95 54 5 814.208-5

později 810.488

2022-12-11

M 152.0614

1984/87814

95 54 5 814.209-3

později 810.614

2022-12-11

Blm 70 54 24-29 021-5

1976/77888

95 54 5 014.005-3

později 010.497

2022-12-11

M 152.0552

1982/85785

95 54 5 814.210-1

později 810.552 a 809.552

2022-12-11


Veselské motorové jednotky řady 814.2 jsou vedeny v jediné turnusové skupině 890 a ve srovnání s minulým JŘ (jeho stavem od 7. 10. 2023) jezdí na stejných vozebních ramenech. Pravidelné nasazení je na těchto tratích:

Veselské třídílné "Regionovy" jsou zařazeny do třídenní turnusové skupiny 890. Motorové jednotky se pohybují na trati Vrbovce - Veselí nad Moravou - Hodonín. Pozdě večer zajedou denně i z Hodonína do Břclavi na jednom páru osobních vlaků Os 4268 / 4267.


814206

Dne 10. 2. 2022 byla mezi zastávkou Louka u Ostrohu a zastávkou a nákladištěm AHr Lipov zachycena "Regionova" 814.206+014.003+ 814.205 jedoucí jako Os 2708. Autor snímku Ing. Tomáš Kašpařík.

814208

Motorová jednotka 814.208+ 014.004+814.207 dne 20. 5. 2022 projíždí jako vlak Os 2714 mezi nákladištěm a zastávkou AHr Lipov a nákladištěm a zastávkou Blatnice pod Svatým Antonínkem. Autor snímku Ing. Tomáš Kašpařík.

814209

Os 2713 řazený z "Regionovy" 814.209+014.005+814.210 opouští dne 19. 9. 2021 ŽST Velká nad Veličkou. Autor snímku Ing. Tomáš Kašpařík.

814217

Mezi ŽST Nedvědice a zastávkou Doubravník projíždí dne 23. 4. 2022 motorová jednotka 814.217+ 014.009+814.218 jedoucí jako Os 14909. Autor snímku Ing. Tomáš Kašpařík.


814220

Motorová jednotka 814.220+ 014.010+814.219 byla dne 18. 5. 2022 zachycena na zastávce Borač jedoucí jako Os 14904. Autor snímku Ing. Tomáš Kašpařík.

814227

Dne 30. 7. 2020 projíždí mezi ŽST Žďár nad Sázavou a Veselíčko motorová jednotka 814.227+ 014.014+814.228 jedoucí jako Os 14909. Autor snímku Ing. Tomáš Kašpařík.

814230

Mezi ŽST Nedvědice a zastávkou Věžná byl 16. 4. 2022 zachycen vlak Os 14906 sestavený z "Regionovy" 814.230+014.015+ 814.229. Autor snímku Ing. Tomáš Kašpařík.

814233

"Regionova" 814.233+010.017 +814.234 projíždí dne 28. 4. 2019 jako Sv 14916 mezi ŽST Kuřim a zastávkou Čebín. Autor snímku Ing. Tomáš Kašpařík.


814238

Mezi zastávkou Doubravník a ŽST Nedvědice byla dne 23. 4. 2022 zachycena motorová jednotka 814.238+014.019+814.237 jedoucí jako Os 14908. Autor snímku Ing. Tomáš Kašpařík.

 

 

 


Provoz v GVD: 2006/2007 | 2007/2008 | 2008/2009 | 2009/2010 | 2010/2011 | 2011/2012 | 2012/2013 | 2013/2014 | 2014/2015 | 2015/2016 | 2016/2017 | 2017/2018 (DKV Brno) | 2017/2018 (OCÚ Východ) | 2018/2019 | 2019/2020 | 2020/2021 | 2021/2022 | 2022/2023

Kliknutím zde se dostanete na vršek stránky