PŘEHLED AKTUALIZACÍ |
---|
2023-11-19 | Popis JŘ 2023/2024. Upřesnění inventárního počtu a konkrétních čísel motorových jednotek, a dále aktualizaci jejich snímků očekávejte na začátku platnosti JŘ 2023/2024. |
Motorové jednotky řady 814.0 jsou nedělitelné dvoudílné jednotky a sestávají z motorového vozu ř. 814 a řídicího vozu ř. 914. Motorové vozy vznikly rekonstrukcí motorových vozů ř. 810, řídicí vozy rekonstrukcí přípojných vozů ř. 010, 013 a 015 (mezitím přeznačených na ř. Btax780, Ddax784 a Bdtax785). Motorové jednotky dodala firma Pars nova a.s. ze Šumperka, jednotky obdržely obchodní název "Regionova" jako symbol vozidel dodávaných do jednotlivých regionů (krajů). První jednotka ř. 814.0 vznikla v roce 2005 a dodávky jednotek probíhaly do roku 2012. Zájemcům o dislokace jednotek, jejich popis a další informace doporučuji webové stránky www.regionovy.cz.
V Regionálním pracovišti provozu Brno je 23 jednotek, a to v pracovišti provozu Maloměřice, strojní stanici Znojmo a Havlíčkův Brod. Turnusováno je 11 jednotek. Ve srovnání s minulým JŘ je inventární počet motorových jednotek stejný, zaturnusováno je jich o 5 méně.
Ve stavu PP Maloměřice se nachází 3 motorové jednotky, z nichž 2 jsou zapojeny do turnusu.
Původní označení |
Rok / výr. číslo |
Současné označení |
Poznámka |
Aktualizace |
M 152.0619 |
1984/87819 |
95 54 5 814.069-1 |
LUCKA; později 810.619 |
2022-12-11 |
Blm 70 54 24-29 228-4 |
1977/78966 |
95 54 5 914.069-0 |
LUCKA; později 010.458 a 50 54 24-29 095 |
2022-12-11 |
M 152.0214 |
1977/79593 |
95 54 5 814.132-7 |
později 810.214 |
2022-12-24 |
Blm 70 54 24-29 384-7 |
1979/81467 |
95 54 5 914.132-6 |
později 010.389 a 50 54 24-29 171 |
2022-12-24 |
M 152.0092 |
1976/78602 |
95 54 5 814.133-5 |
později 810.092 |
2023-03-29 |
Blm 70 54 24-29 435-7 |
1979/81518 |
95 54 5 914.133-4 |
později 010.221 a 50 54 24-29 195 |
2023-03-29 |
Pro maloměřické "Regionovy" řady 814.0 jsou sestaveny turnusové skupiny 851 a 852. Ve srovnání se stavem od června 2023 v minulém JŘ "Regionovy" opouští úsek Zaječí - Břeclav - Hodonín (viz ale poznámku u TS 852), Hodonín - Veselí nad Moravou a naopak se nově objeví v úseku Kobylí na Moravě - Hodonín. Tratě, na kterých se s maloměřickými "Regionovami" řady 814 můžeme setkat:
251 Brno - Šakvice;
252 Šakvice - Zaječí;
255 Zaječí - Hodonín;
260 Brno - Skalice nad Svitavou;
262 Skalice nad Svitavou - Boskovice.
První maloměřická motorová jednotka řady 814.0 má práci na sever od PP Maloměřice, a sice na boskovické lokálce. Jedná se o jednodenní turnusovou skupinu 851. Motorová jednotka jezdí v úseku Skalice nad Svitavou - Boskovice od pondělí do pátku po celý den, v pátek večer se vrací jako vlak Sv 14795 do PP Maloměřice. Do Skalice nad Svitavou najíždí jako vlak Sv 14794 v neděli odpoledne. Kromě této pátečně/nedělní jízdy zajíždí ze Skalice nad Svitavou do Brna-Maloměřic ještě v noci z pondělí na úterý a ze středy na čtvrtek (Sv 14795 // 14790).
Opačným směrem, tedy na jih od PP Maloměřice se vydává druhá maloměřická "Regionova" řady 814.0 v turnusové skupině 852 pro zajištění vozby osobních vlaků v úseku Zaječí - Kobylí na Moravě v pracovní dny. Z PP Maloměřic najíždí "Regionova" do Zaječí v pondělí ráno jako Sv 14591 a vrací se v pátek před půlnocí z Kobylí na Moravě jako Sv 14592. Obrat Sv 14592 // 14591 vykoná ještě i v noci ze středy na čtvrtek. V ostatní dny jede na noc (tzn. noc pondělí/úterý, úterý/středa a čtvrtek/pátek) z Kobylí na Moravě do Hodonína a zpět jako Sv 14531 // 14500. Protože úprava zabezpečovacího zařízení v úseku Kobylí na Moravě - Hodonín se podle všeho bude dokončovat až v únoru 2024, budou muset být jízdy z Kobylí na Moravě do Hodonína přesměrovány přes Zaječí a Břeclav.
Ve stavu SS Znojmo je 8 jednotek, z nichž 6 je jich zaturnusovaných. Inventární i zaturnusovaný počet motorových jednotek je ve srovnání s minulým JŘ stejný.
Původní označení |
Rok / výr. číslo |
Současné označení |
Poznámka |
Aktualizace |
M 152.0442 |
1981/84096 |
95 54 5 814.042-8 |
později 810.442 |
2023-05-11 |
Blm 70 54 24-29 378-9 |
1979/81461 |
95 54 5 914.042-7 |
později 010.109 |
2023-05-11 |
M 152.0047 |
1976/77731 |
95 54 5 814.067-5 |
později 810.047; žlutozelený nátěr |
2022-12-11 |
Blm 70 54 24-29 213-8 |
1977/78951 |
95 54 5 914.067-4 |
později 010.517; žlutozelený nátěr |
2022-12-11 |
M 152.0246 |
1978/80485 |
95 54 5 814.068-3 |
později 810.246 |
2022-12-11 |
Blm 70 54 24-29 287-2 |
1978/80036 |
95 54 5 914.068-2 |
později 010.378 a 50 54 24-29 128 |
2022-12-11 |
M 152.0171 |
1977/79550 |
95 54 5 814.071-7 |
později 810.171; žlutozelený nátěr |
2023-04-03 |
Blm 70 54 24-29 356-5 |
1978/80105 |
95 54 5 914.071-6 |
později 010.548 a 50 54 24-29 158; žlutozelený nátěr |
2023-04-03 |
M 152.0328 |
1978/80567 |
95 54 5 814.095-6 |
později 810.328; žlutozelený nátěr? |
2023-09-01 |
Blm 70 54 24-29 557-8 |
1981/84180 |
95 54 5 914.095-5 |
později 010.583 a 50 54 24-29 265; žlutozelený nátěr? |
2023-09-01 |
M 152.0029 |
1976/77713 |
95 54 5 814.197-0 |
později 810.029; žlutozelený nátěr |
2022-12-11 |
Blm 70 54 24-29 807-7 |
1982/85609 |
95 54 5 914.197-9 |
později 010.242 a 50 54 24-29 385; žlutozelený nátěr |
2022-12-11 |
M 152.0494 |
1982/85727 |
95 54 5 814.198-8 |
později 810.494 a 811.494; žlutozelený nátěr |
2022-12-11 |
Blm 70 54 24-29 810-1 |
1982/85612 |
95 54 5 914.198-7 |
později 010.245 a 50 54 24-29 387; žlutozelený nátěr |
2022-12-11 |
M 152.0471 |
1981/84125 |
95 54 5 814.199-6 |
MEDUŇKA; později 810.471; žlutozelený nátěr (?) |
2022-12-11 |
Blm 70 54 24-29 311-0 |
1978/80060 |
95 54 5 914.199-5 |
MEDUŇKA; později 010.384 a 50 54 24-29 142; žlutozelený nátěr (?) |
2022-12-11 |
Pro znojemské "Regionovy" řady 814.0 je vytvořena turnusová skupina 870. Ve srovnání s minulým JŘ nejsou nasazeny v úseku Havlíčkův Brod - Jihlava - Jihlava město. Přehled tratí, na kterých je můžeme je pravidelně vídat je následující:
240 Jihlava - Náměšť nad Oslavou;
241 Znojmo - Okříšky.
Šest motorových jednotek řady 814.0 jezdí v turnusové skupině 870, výkony se odehrávají na trati Znojmo - Okříšky a Třebíč - Jihlava. Na jednom páru vlaků v pracovní dny (Sv 14891 / Os 14810) zajíždí do Náměště nad Oslavou. V pracovní dny je v provozu všech 6 motorových jednotek (3 na trati 240 a 3 na trati 241), v sobotu jezdí dvě na trati 240 a třetí ráno na trati 241. V neděli jezdí ráno 3, dále jen dvě na trati 240 a odpoledne vyjíždí dvě na trať 241.
Do SS Havlíčkův Brod je přiděleno 12 motorových jednotek, z toho jsou 3 turnusované. Inventární počet jednotek je ve srovnání s minulým JŘ stejný, turnusovaný počet klesl z 8 na 3. Nicméně s ohledem na pozdní dodávky motorových jednotek řady 847 bude přechodně turnusový počet vyšší.
Původní označení |
Rok / výr. číslo |
Současné označení |
Poznámka |
Aktualizace |
M 152.0132 |
1976/78642 |
95 54 5 814.018-8 |
později 810.132; nátěr Pardubického kraje |
2023-02-15 |
Blm 70 54 24-29 119-7 |
1976/77986 |
95 54 5 914.018-7 |
později 010.219; nátěr Pardubického kraje |
2023-02-15 |
M 152.0189 |
1977/79568 |
95 54 5 814.019-6 |
později 810.189; nátěr Pardubického kraje |
2022-12-11 |
Blm 70 54 24-29 476-1 |
1979/81559 |
95 54 5 914.019-5 |
později 010.134; nátěr Pardubického kraje |
2022-12-11 |
M 152.0072 |
1976/77756 |
95 54 5 814.041-0 |
později 810.072; nátěr Kraje Vysočina (?); odstavena - po násilném poškození (střet s automobilem) |
2023-06-21 |
Blm 70 54 24-29 906-7 |
1983/85708 |
95 54 5 914.041-9 |
později 010.318; nátěr Kraje Vysočina (?); odstavena - po násilném poškození (střet s automobilem) |
2023-06-21 |
M 152.0308 |
1978/80547 |
95 54 5 814.043-6 |
později 810.308 |
2022-12-11 |
Blm 70 54 24-29 845-7 |
1982/85647 |
95 54 5 914.043-5 |
později 010.312 |
2022-12-11 |
M 152.0096 |
1976/78606 |
95 54 5 814.048-5 |
později 810.096; nátěr Pardubického kraje |
2022-12-11 |
Blm 70 54 24-29 409-2 |
1979/81492 |
95 54 5 914.048-4 |
později 010.152; nátěr Pardubického kraje |
2022-12-11 |
M 152.0423 |
1981/84077 |
95 54 5 814.049-3 |
později 810.423; nátěr Pardubického kraje |
2023-05-29 |
Blm 70 54 24-29 301-1 |
1978/80050 |
95 54 5 914.049-2 |
později 010.541; nátěr Pardubického kraje |
2023-05-29 |
M 152.0440 |
1981/84094 |
95 54 5 814.098-0 |
později 810.440; žlutozelený nátěr; odstavena - po násilném poškození (střet s automobilem) |
2023-09-02 |
Blm 70 54 24-29 015-7 |
1976/77882 |
95 54 5 914.098-9 |
později 010.493 a 50 54 24-29 002; žlutozelený nátěr; odstavena - po násilném poškození (střet s automobilem) |
2023-09-02 |
M 152.0412 |
1981/84066 |
95 54 5 814.127-7 |
později 810.412; žlutozelený nátěr? |
2022-12-11 |
Blm 70 54 24-29 144-5 |
1977/78882 |
95 54 5 914.127-6 |
později 010.369 a 50 54 24-29 056; žlutozelený nátěr? |
2022-12-11 |
M 152.0074 |
1976/77758 |
95 54 5 814.135-0 |
později 810.074; žlutozelený nátěr |
2023-05-01 |
Blm 70 54 24-29 268-2 |
1978/80017 |
95 54 5 914.135-9 |
později 010.533 a 50 54 24-29 118; žlutozelený nátěr |
2023-05-01 |
M 152.0146 |
1976/78656 |
95 54 5 814.146-7 |
později 810.146 |
2022-12-11 |
Blm 70 54 24-29 469-6 |
1979/81552 |
95 54 5 914.146-6 |
později 010.130 a 50 54 24-29 213 |
2022-12-11 |
M 152.0197 |
1977/79576 |
95 54 5 814.148-3 |
později 810.197; žlutozelený nátěr |
2023-07-06 |
Blm 70 54 24-29 257-5 |
1978/80006 |
95 54 5 914.148-2 |
později 010.528 a 50 54 24-29 114; žlutozelený nátěr |
2023-07-06 |
M 152.0129 |
1976/78639 |
95 54 5 814.169-9 |
později 810.129; žlutozelený nátěr |
2023-09-16 |
Blm 70 54 24-29 690-7 |
1981/84314 |
95 54 5 914.169-8 |
později 010.078 a 50 54 24-29 306; žlutozelený nátěr |
2023-09-16 |
Pro motorové jednotky řady 814.0 ve strojní stanici Havlíčkův Brod je sestavena turnusová skupina 883. Oproti minulému JŘ opouští tratě Havlíčkův Brod - Jihlava město, Havlíčkův Brod - Pardubice hl. n. a Žďárec u Skutče - Skuteč. Pravidelně bychom měli "Regionovy" vidět na těchto tratích:
212 Světlá nad Sázavou - Ledeč nad Sázavou;
230 Havlíčkův Brod - Světlá nad Sázavou;
237 Havlíčkův Brod - Humpolec;
250 Havlíčkův Brod - Křižanov;
257 Křižanov - Studenec.
Turnusová skupina 883 je třídenní. V základu jsou denně v provozu dvě motorové jednotky řady 814.0, jedna na trati Havlíčkův Brod - Humpolec a druhá na trati Křižanov - Studenec. Třetí "Regionova" jezdí v pracovní dny, a to ráno v úseku Havlíčkův Brod - Ledeč nad Sázavou, odpoledne se přemístí do Žďáru nad Sázavou a večer odjede do Vlekého Meziříčí. Podotýkám, že tato jediná třídenní turnusová skupina je sestavena pro situaci, kdy zároveň na Vysočině jezdí motorové jednotky řady 847. Jejich dodávka je ale opožděna, takže popisovaný stav bude platit až po dodání motorových jednotek řady 847. Do té doby se předpokládá dočasný rozšířený provoz "Regionov".
Mezi Vleč km 81,374 a zastávkou Chrudim město projíždí dne 27. 12. 2021 vlak Os 5300 řazený z "Regionovy" 914.018+814.018. Autor snímku Ing. Tomáš Kašpařík. Motorové jednotky 814.019+ 914.019 a 814.137+914.137 jedoucí jako Os 5354 se dne 22. 11. 2019 blíží k Chrudimi zastávce. Autor snímku Ing. Tomáš Kašpařík. Dne 28. 7. 2021 byla na zastávce Bílek zachycena "Regionova" 914.041+814.041 jedoucí jako Sp 1454. Autor snímku Ing. Tomáš Kašpařík. |
"Regionova" 814.043+914.043 byla dne 28. 7. 2021 zachycena v ŽST Chotěboř jedoucí jako Os 5381. Autor snímku Ing. Tomáš Kašpařík. Dne 22. 5. 2021 byla na zastávce Pardubice závodiště zachycena motorová jednotka 814.048+ 914.048 jedoucí jako Os 5337. Autor snímku Ing. Tomáš Kašpařík. |
Motorová jednotka 814.068+ 914.068 dne 11. 5. 2019 v ŽST Stařeč jako Os 24814. Autor snímku Jan Zavadil. Dne 13. 4. 2022 projíždí mezi ŽST Boskovice a Skalice nad Svitavou "Regionova" 914.069+814.069 jako vlak Os 14705. Autor snímku Ing. Tomáš Kašpařík. 814.071+914.071 |
814.098+914.098 Vlak Os 15962 řazený z "Regionovy" 914.127+814.127 projíždí dne 24. 7. 2021 mezi zastávkami Dolík a Petrkov. Autor snímku Ing. Tomáš Kašpařík. 814.132+914.132 |
814.135+914.135 Mezi zastávkou Plačkov a dopravnou Humpolec dne 27. 7. 2021 projíždí "Regionova" 814.146+914.146 jako Os 15962. Autor snímku Ing. Tomáš Kašpařík. Dne 28. 11. 2020 byla v ŽST Křižanov zachycena motorová jednotka 814.148+914.148 během obratu Os 24906 a 24907. Autor snímku Alan Butschek. 814.169+914.169 |
Dne 10. 4. 2022 projíždí mezi ŽST Moravský Písek a zastávkou Bzenec-Olšovec vlak Sv 11915 sestavený z "Regionovy" 814.197+ 914.197. Autor snímku Ing. Tomáš Kašpařík. Dne 14. 8. 2019 byla motorová jednotka 914.198+814.198 jedoucí jako Os 14717 zachycena mezi zastávkou Cetkovice a ŽST Šebetov. Autor snímku Ing. Tomáš Kašpařík. "Regionova" 914.199+814.199 projíždí dne 7. 11. 2020 mezi zastávkou Hvězdoňovice a ŽST Stařeč jako Os 24811. Autor snímku Ing. Tomáš Kašpařík.
|
Motorové jednotky řady 814.2 jsou nedělitelné třídílné jednotky a sestávají z motorového vozu ř. 814 na každém konci a vloženého vozu ř. 014 mezi nimi. Motorové vozy vznikly rekonstrukcí motorových vozů ř. 810 nebo 809, vložené vozy rekonstrukcí přípojných vozů ř. 010 (mezitím přeznačených na ř. Btax780). Motorové jednotky dodala společnost Pars nova a.s. Šumperk, jednotky obdržely obchodní název "Regionova" jako symbol vozidel dodávaných do jednotlivých regionů (krajů). První jednotka ř. 814.2 vznikla v roce 2007, poslední - šestadvacátou - ČD obdržely v roce 2010.
V Regionálním pracovišti provozu Brno se provozuje 9 jednotek, a sice v pracovišti provozu Maloměřice a strojní stanici Veselí nad Moravou. Do turnusů je zařazeno 7 jednotek. Inventární a zaturnusovaný počet motorových jednotek je ve srovnání s předešlým JŘ stejný.
V PP Maloměřice se nachází 6 motorových jednotek řady 814.2, z toho 4 jsou turnusované. Oproti předešlému JŘ nedošlo u inventárního a zaturnusovaného počtu jednotek ke změně.
Původní označení |
Rok / výr. číslo |
Současné označení |
Poznámka |
Aktualizace |
M 152.0456 |
1981/84110 |
95 54 5 814.217-6 |
později 810.456; žlutozelený nátěr? |
2022-12-11 |
Blm 70 54 24-29 562-8 |
1981/84185 |
95 54 5 014.009-5 |
později 010.142; žlutozelený nátěr? |
2022-12-11 |
M 152.0013 |
1975/77697 |
95 54 5 814.218-4 |
později 810.013; žlutozelený nátěr? |
2022-12-11 |
M 152.0023 |
1976/77707 |
95 54 5 814.219-2 |
později 810.023; žlutozelený nátěr; deponie SS Veselí nad Moravou |
2023-10-26 |
Blm 70 54 24-29 014-0 |
1976/77881 |
95 54 5 014.010-3 |
později 010.492; žlutozelený nátěr; deponie SS Veselí nad Moravou |
2023-10-26 |
M 152.0238 |
1977/79617 |
95 54 5 814.220-0 |
později 810.238; žlutozelený nátěr; deponie SS Veselí nad Moravou |
2023-10-26 |
M 152.0128 |
1976/78638 |
95 54 5 814.227-5 |
později 810.128; žlutozelený nátěr; odstavena - po násilném poškození (střet s automobilem) |
2021-12-29 |
Blm 70 54 24-29 183-3 |
1977/78921 |
95 54 5 014.014-5 |
později 010.337; žlutozelený nátěr; odstavena - po násilném poškození (střet s automobilem) |
2021-12-29 |
M 152.0169 |
1977/79548 |
95 54 5 814.228-3 |
později 810.169; žlutozelený nátěr; odstavena - po násilném poškození (střet s automobilem) |
2021-12-29 |
M 152.0377 |
1981/84031 |
95 54 5 814.229-1 |
později 810.377; žlutozelený nátěr |
2022-12-11 |
Blm 70 54 24-29 728-5 |
1982/85530 |
95 54 5 014.015-2 |
později 010.405 a 50 54 24-29 331; žlutozelený nátěr |
2022-12-11 |
M 152.0211 |
1977/79590 |
95 54 5 814.230-9 |
později 810.211; žlutozelený nátěr |
2022-12-11 |
M 152.0170 |
1977/79549 |
95 54 5 814.233-3 |
později 810.170; žlutozelený nátěr |
2022-12-11 |
Blm 70 54 24-29 719-4 |
1982/85521 |
95 54 5 014.017-8 |
později 010.486 a 50 54 24-29 325; žlutozelený nátěr |
2022-12-11 |
M 152.0252 |
1978/80491 |
95 54 5 814.234-1 |
později 810.252; žlutozelený nátěr |
2022-12-11 |
M 152.0374 |
1981/84028 |
95 54 5 814.237-4 |
později 810.374; žlutozelený nátěr |
2023-06-24 |
Blm 70 54 24-29 512-3 |
1978/81595 |
95 54 5 014.019-4 |
později 010.005 a 50 54 24-29 238; žlutozelený nátěr |
2023-06-24 |
M 152.0085 |
1976/78595 |
95 54 5 814.238-2 |
později 810.085; žlutozelený nátěr |
2023-06-24 |
Pro maloměřické jednotky je sestavena jediná turnusová skupina 850. Ve srovnání s koncem minulého JŘ je nasazení motorových jednotek řady 814.2 na tratích stejný:
250 Žďár nad Sázavou - Havlíčkův Brod;
251 Brno - Tišnov;
256 Tišnov - Žďár nad Sázavou.
Turnusová skupina 850 je čtyřdenní a třídílné "Regionovy" vykonávají vozbu na "staré tišnovce", tedy na trati 256 Tišnov - Nedvědice - Žďár nad Sázavou. Obraty na osobních vlacích vykonávají zaráz po celý týden tři motorové jednotky. Na údržbu a zbrojení "Regionovy" jezdí soupravově do Brna-Maloměřic a do Havlíčkova Brodu. Z Tišnova do Brna-Maloměřic jezdí v pracovní dny v 10:42 jako Sv 14991 a v nepracovní dny v 11:42 jako Sv 14993. Zpět do Tišnova se vrací z Brna-Maloměřic druhý den jako Sv 14992 v 10:48 h. Na druhou stranu - do Havlíčkova Brodu - se jezdí denně kromě noci z pátku na sobotu a ze soboty na neděli, a to jako Sv 14998 z Nového Města na Moravě v 23:11 h a zpět z Havlíčkova Brodu do Žďáru nad Sázavou v 01:10 h jako Sv 14997.
Ve strojní stanici Veselí nad Moravou jsou umístěny 3 jednotky, všechny 3 jsou turnusované. Inventární a turnusovaný stav je ve srovnání s minulým JŘ stejný.
Původní označení |
Rok / výr. číslo |
Současné označení |
Poznámka |
Aktualizace |
M 152.0095 |
1976/78605 |
95 54 5 814.205-1 |
později 810.095 |
2022-12-11 |
Blm 70 54 24-29 212-0 |
1977/78950 |
95 54 5 014.003-8 |
později 010.516 |
2022-12-11 |
M 152.0591 |
1982/85824 |
95 54 5 814.206-9 |
později 810.591 |
2022-12-11 |
M 152.0397 |
1981/84051 |
95 54 5 814.207-7 |
později 810.397 |
2022-12-11 |
Blm 70 54 24-29 116-3 |
1976/77983 |
95 54 5 014.004-6 |
později 010.218 |
2022-12-11 |
M 152.0488 |
1982/85721 |
95 54 5 814.208-5 |
později 810.488 |
2022-12-11 |
M 152.0614 |
1984/87814 |
95 54 5 814.209-3 |
později 810.614 |
2022-12-11 |
Blm 70 54 24-29 021-5 |
1976/77888 |
95 54 5 014.005-3 |
později 010.497 |
2022-12-11 |
M 152.0552 |
1982/85785 |
95 54 5 814.210-1 |
později 810.552 a 809.552 |
2022-12-11 |
Veselské motorové jednotky řady 814.2 jsou vedeny v jediné turnusové skupině 890 a ve srovnání s minulým JŘ (jeho stavem od 7. 10. 2023) jezdí na stejných vozebních ramenech. Pravidelné nasazení je na těchto tratích:
330 Hodonín - Břeclav;
343 Vrbovce - Veselí nad Moravou - Hodonín.
Veselské třídílné "Regionovy" jsou zařazeny do třídenní turnusové skupiny 890. Motorové jednotky se pohybují na trati Vrbovce - Veselí nad Moravou - Hodonín. Pozdě večer zajedou denně i z Hodonína do Břclavi na jednom páru osobních vlaků Os 4268 / 4267.
Dne 10. 2. 2022 byla mezi zastávkou Louka u Ostrohu a zastávkou a nákladištěm AHr Lipov zachycena "Regionova" 814.206+014.003+ 814.205 jedoucí jako Os 2708. Autor snímku Ing. Tomáš Kašpařík. Motorová jednotka 814.208+ 014.004+814.207 dne 20. 5. 2022 projíždí jako vlak Os 2714 mezi nákladištěm a zastávkou AHr Lipov a nákladištěm a zastávkou Blatnice pod Svatým Antonínkem. Autor snímku Ing. Tomáš Kašpařík. Os 2713 řazený z "Regionovy" 814.209+014.005+814.210 opouští dne 19. 9. 2021 ŽST Velká nad Veličkou. Autor snímku Ing. Tomáš Kašpařík. |
Motorová jednotka 814.220+ 014.010+814.219 byla dne 18. 5. 2022 zachycena na zastávce Borač jedoucí jako Os 14904. Autor snímku Ing. Tomáš Kašpařík. Dne 30. 7. 2020 projíždí mezi ŽST Žďár nad Sázavou a Veselíčko motorová jednotka 814.227+ 014.014+814.228 jedoucí jako Os 14909. Autor snímku Ing. Tomáš Kašpařík. Mezi ŽST Nedvědice a zastávkou Věžná byl 16. 4. 2022 zachycen vlak Os 14906 sestavený z "Regionovy" 814.230+014.015+ 814.229. Autor snímku Ing. Tomáš Kašpařík. |
Provoz v GVD: 2006/2007 | 2007/2008 | 2008/2009 | 2009/2010 | 2010/2011 | 2011/2012 | 2012/2013 | 2013/2014 | 2014/2015 | 2015/2016 | 2016/2017 | 2017/2018 (DKV Brno) | 2017/2018 (OCÚ Východ) | 2018/2019 | 2019/2020 | 2020/2021 | 2021/2022 | 2022/2023