Přehled lehátkových vozů

Návrat na hlavní stránku


K lepšímu pochopení poněkud složitějšího stavu u lehátkových vozů jsem sestavil na základě dostupných údajů následující přehled. Spousta údajů ale začíná nebo končí otazníkem; předem děkuji za jakákoli upřesnění, pište na můj e-mail a.tsch@volny.cz.

PŘEHLED ZMĚN NA TĚCHTO STRÁNKÁCH

2005-02-14 Upřesněny údaje o původu vozů 55-80 012 a 013 (jsou z vozů 59-41 075 a 076) a upřesněno výr. č. vozu 59-41 139. Doplněna informace o zařazení vozu BRcm 51 54 85-40 019-3 do provozu u ČD.
2005-03-22 Upřesněn údaj o voze Bc 50 54 55-40 102-4.
2005-03-23 Upřesněno datum zrušení vozů Bc 51 54 55-40 045-4, Bc 51 54 55-80 014-1, Bc 51 54 55-80 15-8, Bc 51 54 55-80 016-6, Bc 51 54 59-41 056-6 (+ doplněno výr. č.), Bc 51 54 59-41 173-9, Bc 51 54 59-41 178-8, B 50 54 29-41 053-1, B 50 54 29-48 001-3, B 50 54 29-48 008-8. Doplněn další vůz neznámého původu Bc 51 54 55-40 047-0 a jeho datum zrušení. Dohledán původ vozu B 50 54 29-48 031-0, avšak viz přísl. pozn.
2006-07-01 Původní vůz Bac 51 54 59-41 018-6, naposledy veden jako Bg 50 54 29-48 063-3 je nově veden jako vůz B255 50 54 29-48 063-3.
2006-07-04 Vozy Bc 51 54 55-80 050-5, 051-3 a 052-1 jsou s největší pravděpodobností původní vozy Bac 51 54 59-41 069-9, 070-7 a 071-5. Prozatím není vyjasněna vzájemná příslušnost vozů.
2007-04-07 Doplněno zrušení vozů v roce 2006: B255 50 54 29-41 044-0 (ex Bac 51 54 59-41 044-2), Bc663 60 54 29-48 017-7 (ex Bac 51 54 59-80 073-3) a Bc663 60 54 29-48 033-4 (ex Bac 51 54 59-80 072-5).
2007-07-05 Upřesněna informace u vozu Bcm 51 54 59-41 152-3: vůz neshořel v Maďarsku, nýbrž byl na MÁV předán náhradou za vůz 51 55 59-41 027-6, který shořel v ČSSR.
2008-04-22 Vozy Bc 51 54 55-80 čísel 004-2, 013-3, 041-4, 046-3, 048-9 a 050-5 a dále vozy Bc 51 54 55-40 čísel 007-4 a 043-9 se v KOV již nenacházejí (zrušeny).
2009-01-17 Doplněna doplňková čísla k písmenným řadám provozovaných vozů u Českých drah, a. s. Doplněna informace o zrušení dvou původně lehátkových vozů po nehodě ve Studénce.
2009-06-19 Doplněno zrušení vozů v roce 2007: B255 50 54 29-48 064-1 (ex Bac 51 54 59-41 019-4) a v roce 2007 nebo 2008: B255 50 54 29-41 042-4 (ex Bac 51 54 59-41 042-6).
2009-06-28 Doplněny údaje ve sloupci Poznámka u vozů původní řady BRcm. Doplněna poznámka u vozu s výr. č. 1970/48821 a u Bc 51 54 55-40 043-9.
2009-07-06 Zrušen byl vozy Bc(841) 51 54 55-80 011-7.
2010-04-10 K zajímavému přečíslování došlo 27. 7. 2009 u vozu Bc841 51 54 55-80 040-6; vůz byl převeden pod kód 842, dostal nové označení Bc842 51 54 59-30 363-9, přičemž pořadové číslo znamená původní pořadové číslo z doby před úpravami na lehátkový vůz, kdy jezdil jako vůz 2. třídy k sezení. Doplněno nové označení dvou vozů BRm830, nyní jako ARmpee832 61 54 85-71 001-1 a 002-9.
2010-04-20 Doplněna informace o přečíslování vozu Bc 51 56 59-41 036-6 na B 50 56 20-40 022-3 a Bc 51 56 59-41 124-0 na Bee 51 56 20-40 039-7.
2010-05-02 Doplněna informace o přečíslování vozu Bc 51 56 59-41 081-2 na Bee 51 56 20-40 023-1 a Bc 51 56 59-41 091-1 na Bee 51 56 20-40 030-1.
2010-05-03 Doplněna informace o přečíslování vozu Bc 51 56 59-41 027-5 na Bd 51 56 20-40 010-8, Bc 51 56 59-41 028-3 na Bd 51 56 20-40 011-6, Bc 51 56 59-41 089-5 na Bd 51 56 20-40 014-0, Bc 51 56 59-41 090-3 na Bd 51 56 20-40 015-7, Bc 51 56 59-41 092-9 na B 51 56 20-40 031-4, Bc 51 56 59-41 105-9 na Bgee 51 56 20-30 001-9, Bc 51 56 59-41 109-1 na Bdee 51 56 29-40 101-6, Bc 51 56 59-41 118-2 na Bee 51 56 20-40 038-9, Bc 51 56 59-41 122-4 na Bgee 51 56 20-30 004-3, Bc 51 56 59-41 123-2 na Bdee 51 56 29-40 104-0, Bc 51 56 59-41 126-5 na Bdee 51 56 29-40 106-5, Bc 51 56 59-41 142-2 na B 51 56 20-40 034-8, Bc 51 56 59-41 147-1 na Bgee 51 56 20-30 005-0 a Bc 51 56 59-41 149-7 na Bd 51 56 29-40 108-1.
2010-05-15 Doplněna informace o přečíslování vozu Bc 51 56 59-41 104-2 na B 51 56 20-40 033-0 a Bc 51 56 59-41 026-7 na B 50 56 20-40 009-1.
2010-05-19 Doplněna informace o přečíslování vozu Bc 51 56 59-41 146-3 na Bee 51 56 20-40 035-5.
2010-05-28 Doplněna informace o provozním vozu Bc 51 54 55-80 013-3, nyní u ČD Cargo.
2010-07-06 Doplněna informace o přečíslování vozu Bc 51 56 59-41 113-5 na Bee 51 56 20-40 036-3 a Bc 51 56 59-41 143-2 na Bd 51 56 29-40 107-3. Dále uvedena informace -jp- o existenci vozu ex Bac 51 54 59-80 004-8, dnes jako obytný vůz ŽSR.
2010-07-23 Vozy B 51 56 20-40 032-2 (ex Bc 51 56 59-41 092-9) a B 51 56 20-40 034-8 (ex Bc 51 56 59-41 142-2) změnily řadu na Bee. Vůz BRcm 51 56 85-40 018-3 je nyní vůz ARmeer 50 56 85-30 003-7.
2010-09-24 Doplněna informace o přečíslování vozu Bc 51 56 59-41 107-5 na Bgee 51 56 20-30 002-7.
2010-11-28 Doplněna informace o přečíslování vozu Bc 51 56 59-41 085-3 na B 51 56 20-40 026-4 a Bc 51 56 59-41 087-9 na B 51 56 20-40 028-0. Vůz B 51 56 20-40 022-3 změnil řadu na Bee. Doplněny změny u vozů řady BRcm (Bcm) v souvisloti s rekonstrukcí na řadu ARmpee832.
2010-12-31 Doplněna informace o přečíslování vozu Bc 51 56 59-41 083-8 na Bee 51 56 20-40 025-6 a Bc 51 54 59-41 108-3 na Bgee 51 56 20-30 003-5.
2011-03-26 Vůz 51 54 55-80 050-5 byl v březnu 2011 spatřen opět jako provozní, nyní u ČD Cargo a má řadové označení Bc663.
2011-04-02 Doplněna informace o přečíslování vozu Bc 51 56 59-41 115-8 na Bdee 51 56 29-40 102-4 a Bc 51 54 59-41 116-6 na Bdee 51 56 29-40 103-2.
2011-04-10 Zrušený vůz B255 50 54 29-41 045-7 (ex Bac 51 54 59-41 045-9) byl k 15. 3. 2011 vyřazen z KOV.
2011-04-25 Doplněna informace o přečíslování vozů Bc 51 56 59-41 082-0 -> Bee 51 56 20-40 024-9, Bc 51 56 59-41 084-6 -> Bd 51 56 20-40 013-2, Bc 51 56 59-41 086-1 -> Bee 51 56 20-40 027-2, Bc 51 56 59-41 088-7 -> Bee 51 56 20-40 029-8 a Bc 51 56 59-41 094-5 -> Bee 51 56 20-40 032-2.
2011-05-29 Doplněna informace o přečíslování vozu Bc 51 56 59-41 095-4 na Bd 51 56 20-40 016-5.
2011-08-02 Upřesněn vývoj vozů ex Bac 51 54 59-41 069-9, 070-7 a 071-5.
2011-11-06 Vůz B255 50 54 29-48 053-4 (ex Bac 51 54 59-41 005-3) byl zrušen a k 4. 7. 2011 vyřazen z KOV.
2012-02-18 Doplněna indormace o vyřazení vozů B 50 56 20-40 002 až 005 a 007 a 008 z evidence ZSSK ke dni 29. 12. 2009, vozy by měly být deponovány v ŽOS Vrútky.
2012-06-03 Vozy Bc663 51 54 59-41 063 a 137 změnily řadu na Bcee663.
2012-06-18 Doplněny informace o rušení vozů.
2012-06-24 Vůz 51 54 55-80 048-9 byl v červenci 2011 spatřen opět jako provozní, nyní u ČD Cargo.
2012-08-26 Zjištěn původ vozu 51 54 55-40 017 (ex Ba 51 54 20-10 347-2).
2012-10-07 Doplněn předpokládaný původ vozu Bee272 50 54 20-38 010-5 (ex Ba 50 54 20-10 448-9), zároveň oprava čísla vozu Bee272 z 008-9 na 010-5.
2012-10-14 Vozy Bc663 51 54 59-41 064, 135, 138 a 139 prošly modernizací a obdržely nové písmenné označení Bcee663. Vůz Bc 51 54 55-80 013-3 (ex Bac 51 54 59-41 076-4) prošel modernizací a obdržel nové označení Bcee841 51 54 59-72 013-9.
2012-11-04 Zrušené vozy Bc833 51 54 59-41 164, Bc841 51 54 55-80 019-0, Bc841 51 54 57-80 025-5 a Bc842 51 54 89-30 363-9 byly k 21. 10. 2012 vyjmuty z KOV.
2013-04-06 U zrušeného vozu Bc841 51 54 55-80 001-8 doplněno další využití v Českém Šternberku. Vozy Bc833 51 54 59-41 175-4 a 51 54 59-41 180-4 jsou zrušeny.
2013-09-15

Doplněna informace o zrušení vozů B255 50 54 29-48 056-7, 059-1, 060-9, 061-7, 062-5, 065-8, vozů B255 50 54 29-41 006-9, 043-2, 046-5, 047-3, 049-9, 051-5, 059-8, 065-5, 068-9, vozů Bc842 51 54 59-41 134-1, 140-8, vozů Bc833 51 54 59-41 151-8, 175-4, 180-4, 181-2, 182-0, vozů Bc841 51 54 55-80 009-1, 010-9, 051-3, 052-1, 080-2.

2013-09-29 Doplněna informace o modernizaci vozu Bc663 51 54 59-41 062-4 na řadu Bcee663.
2013-10-28 Vůz Bc663 51 54 55-80 050-5 změnil označení na 51 54 59-72 050-1, vůz Bc841 51 54 55-80 048-9 přešel k ČD Cargo a změnil označení na Bc663 51 54 59-72 048-5. Vůz Bc841 51 54 55-80 011-7 zrušený u ČD v letech 2008-2009 je modernizovaný a provozní u dopravce KDS.
2013-11-16 Vozy Bc833 51 54 59-80 162, 185 a 186 byly přeznačeny na Bc833 51 54 59-41 162, 185 a 186.
2014-01-19 Vůz Bc833 51 54 59-80 183 byl přeznačen na Bc833 51 54 59-41 183.
2014-02-23 Vozy B255 50 54 29-41 041-6, 052-3 a 29-48 051-8 byly navrženy na zrušení, vozy B255 50 54 29-41 057-2 a 067-1 byly zrušeny. Vozy Bc842 51 54 59-41 132-5, 133-3 a 136-6 byly zrušeny. Vozy Bc833 51 54 59-80 155-8, 161-6, 169-9 a 184-8 byly přeznačeny na Bc833 51 54 59-41 155-6, 161-4, 169-7 a 184-6. Vůz Bc841 51 54 55-80 012-5 byl navržen na zrušení.
2014-04-13 Doplněn původ vozu Bc663 60 54 29-48 054-0.
2014-05-25 Doplněna další přečíslování vozu Bc841 51 54 57-80 025-5.
2014-08-17 Vozy Bc833 51 54 59-41 156-4, Bc833 51 54 59-41 160-6 a Bc841 51 54 55-80 012-5 byly zrušeny.
2015-02-08 Vozy B255 50 54 29-41 055-6, 29-41 061-4 a 29-41 066-3, Bc833 51 54 59-41 154-9, 59-41 163-0, 59-41 171-3 a 59-41 174-7 byly zrušeny.
2015-05-03 Doplněno současné označení vozu ex Bac 51 54 59-80 000-6.
2015-06-07 Doplněno datum zrušení a likvidace vozu Bc 51 54 55-40 043-9 a likvidace vozu Bc 51 54 55-80 001-8. Vozy ex Bac 51 54 59-41 071-5 a Bac 51 54 59-41 080-6 koupil dopravce Junior Market, vozy jsou provozní.
2015-10-04 Vozy Bc833 51 54 59-41 155-6, 167-1, 168-9, 170-5, 172-1 a 186-1 byly zrušeny.
2015-10-18 Vůz Bc 51 54 59-41 072-3 (dopravce JUMA) přeznačen na 55 54 59-80 009-3. Vůz Bc833 51 54 59-41 171-3 prodán dopravci KDS.
2015-11-01 Doplněna informace o modernizaci vozu Bc 51 56 59-41 038-2 na Bd 51 56 20-40 012-4 a vozu Bc 51 56 59-41 114-1 na Bee 51 56 20-40 037-1. U vozu ex Bc 51 56 59-41 036-6 doplněna informace o modernizaci z řady B na řadu Bee. V roce 2013 byl zlikvidován vůz Bc 51 56 55-80 030-5, mohlo by se jednat o ex Bac 51 54 59-41 097-0.
2015-12-20 Doplněna informace o modernizaci vozu Bc 51 56 59-41 026-9 na Bee 51 56 20-40 021-5.
2016-09-18 Vůz Bc833 51 54 59-41 157-2 byl navržen na zrušení, vozy Bc833 51 54 59-41 161-4, 165-5,0 166-3, 176-2, 183-8 a 184-6 byly zrušeny.
2016-12-11 Doplněna informace o pronájmu vozu Bc 50 54 29-48 062-3 Prievidzkému parostrojnému spolku (ex Bac 51 54 59-80 062-6).
2017-01-22 Vozy Bc833 51 54 59-41 157-2 byl zrušen.
2017-08-20 V únoru 2017 byly v nabídce ZSSK vydraženy vozy Bc 51 56 55-80 039-6 (Cvik Industry zabývající se výkupem druhotných surovin) a Bc 51 56 59-41 199-2 (Aluex zabývající se výkupem druhotných surovin). V nabídce ZSSK byly rovněž vozy Bc 51 56 59-41 194-3 a Bc 51 56 59-80 213-3. Doplněna informace o současném číselném označení vozu ex Bac 51 54 59-80 005-5.
2018-08-05 Vůz Bcm841 51 54 55-80 049-7 přešel v roce 2018 do sbírek NTM Praha.

 

Rok výroby Výrobní číslo Původní číslo Na zájezdy ČD Na vozy 2. třídy Pro zvláštní účely Reko na jiné řady Současný stav Poznámka
Bac 1967 - 1972  Bautzen      odporové topení, Görlitz V, 2 stupačky        (Bac / 1983 Bcm / 1990 Bc)
1967 071 Bac 51 54 59-80 000-6         60 56 99-29 810-1 Košice; Bc 50 54 59-80 000-7,
zrušen 1995; nyní obytný vůz (2015), předchozí (doložen rok 2013) označení 84 56 09-90 810-6
1967 072 Bac 51 54 59-80 001-4        

zrušen

Košice; Bc 50 54 59-80 001-5,
zrušen 1993
1967 073 Bac 51 54 59-80 002-2        

zrušen

Košice; Bc 50 54 59-80 002-3,
zrušen 1995
1967 074 Bac 51 54 59-80 003-0        

zrušen

Košice; Bc 50 54 59-80 003-1,
zrušen 1995
1967 075 Bac 51 54 59-80 004-8         84 56 09-90 811-4 Košice; Bc 50 54 59-80 004-9,
zrušen 1995, nyní obytný vůz (2010)
1967 076 Bac 51 54 59-80 005-5         60 56 99-29 808-5 Košice; Bc 50 54 59-80 005-6,
zrušen 1995; předchozí (doložen rok 2012) označení 84 56 09-90 808-0; nyní xxx vůz (2017)
1967 077 Bac 51 54 59-80 006-3        

zrušen

Košice; Bc 50 54 59-80 006-4,
zrušen 1995
1967 078 Bac 51 54 59-80 007-1        

zrušen

Košice; Bc 50 54 59-80 007-2,
zrušen 1995
1967 079 Bac 51 54 59-80 008-9   B 50 54 29-48 035-1 Bc 60 54 29-48 035-9   Bc663 60 54 29-48 035-9  
1967   Bac 51 54 59-80 009-7        

zrušen

Košice; Bc 50 54 59-80 009-8,
zrušen 1995
1967   Bac 51 54 59-80 010-5        

zrušen

Košice; Bc 50 54 59-80 010-6,
zrušen 1995
1967 080 Bac 51 54 59-80 011-3        

zrušen

Košice; Bc 50 54 59-80 011-3,
zrušen 1995
1967 081 Bac 51 54 59-80 012-1       Apee 50 56 19-38 005-6

Apee 50 56 19-38 005-6

Košice; Bc 50 54 59-80 012-2;
1995 reko na Apee
1967 082 Bac 51 54 59-80 013-9        

zrušen

Košice; Bc 50 54 59-80 013-0,
zrušen 1995
1967 083 Bac 51 54 59-80 014-7        

zrušen

Košice; Bc 50 54 59-80 014-8,
zrušen 1996
1967 084 Bac 51 54 59-80 015-4        

zrušen

Košice; Bc 50 54 59-80 015-5,
zrušen 1993
1967 085 Bac 51 54 59-80 016-2        

zrušen

Košice; Bc 50 54 59-80 016-3,
zrušen 1995
1967 086 Bac 51 54 59-80 017-0        

zrušen

Košice; Bc 50 54 59-80 017-1,
zrušen 1995
1967 087 Bac 51 54 59-80 018-8        

zrušen

Košice; Bc 50 54 59-80 018-9,
zrušen 1995
1967 090 Bac 51 54 59-80 019-6         00 56 09-90 812-3 Košice; Bc 50 54 59-80 019-7,
zrušen 1995; nyní zvl. účely
1967 089 Bac 51 54 59-80 020-4        

zrušen

Košice; Bc 50 54 59-80 020-5,
zrušen 1995
1967   Bac 51 54 59-80 021-2   B 50 54 29-48 001-3    

zrušen

zrušen 19. 2. 1998
1967 093 Bac 51 54 59-80 022-0     Bc 60 54 29-03 007-1
Bc 60 54 29-48 022-7
  Bc663 51 54 59-80 022-0  
1967 094 Bac 51 54 59-80 023-8   B 50 54 29-48 002-1 Bc 60 54 29-48 002-9   Bc663 60 54 29-48 002-9  
1967 095 Bac 51 54 59-80 024-6     Bc 60 54 29-03 001-4
Bc 60 54 29-48 024-3
  Bc663 51 54 59-80 024-6  
1967 096? Bac 51 54 59-80 025-3   B 50 54 29-48 003-9 Bc 60 54 29-48 003-7   Bc663 51 54 59-80 025-3  
1967 097 Bac 51 54 59-80 026-1     Bc 60 54 29-03 005-5
Bc 60 54 29-48 026-8
  Bc663 51 54 59-80 026-1  
1967 098 Bac 51 54 59-80 027-9   B 50 54 29-48 004-7 Bc 60 54 29-48 027-6   Bc663 51 54 59-80 027-9  
1967 099? Bac 51 54 59-80 028-7   B 50 54 29-48 005-4 Bc 60 54 29-48 028-4   Bc663 51 54 59-80 028-7  
1967 100? Bac 51 54 59-80 029-5   B 50 54 29-48 006-2 Bc 60 54 29-48 006-0   Bc663 51 54 59-80 029-5  
1967 101 Bac 51 54 59-80 030-3     Bc 60 54 29-03 009-7 Bee 50 54 20-38 007-1 Bee272 50 54 20-38 007-1  
1967 102? Bac 51 54 59-80 031-1   B 50 54 29-48 007-0 Bc 60 54 29-48 007-8   Bc663 60 54 29-48 007-8  
1967 103 Bac 51 54 59-80 032-9     Bc 60 54 29-03 004-8
Bc 60 54 29-48 032-6
  Bc663 51 54 59-80 032-9  
1967 104? Bac 51 54 59-80 033-7   B 50 54 29-48 008-8    

zrušen

zrušen 19. 2. 1998
1967 105 Bac 51 54 59-80 034-5   B 50 54 29-48 009-6 Bc 60 54 29-48 009-4   Bc663 60 54 29-48 009-4  
1967 106 Bac 51 54 59-80 035-2   B 50 54 29-48 010-4 Bc 60 54 29-48 010-2   Bc663 51 54 59-80 035-2  
1967 107? Bac 51 54 59-80 036-0   B 50 54 29-48 011-2 Bc 60 54 29-48 011-0
B 50 54 29-48 0
36-0 II. ?
  Bc663 51 54 59-80 036-0  
1967 108 Bac 51 54 59-80 037-8     Bc 60 54 29-03 008-9
Bc 60 54 29-48 037-5
  Bc663 51 54 59-80 037-8  
1967 109 Bac 51 54 59-80 038-6     Bc 60 54 29-03 003-0
Bc 60 54 29-48 038-3
  Bc663 51 54 59-80 038-6  
1967 110? Bac 51 54 59-80 039-4   B 50 54 29-48 012-0 Bc 60 54 29-48 039-1   Bc663 51 54 59-80 039-4  
1967 111 Bac 51 54 59-80 040-2        

zrušen

Košice; Bc 50 54 59-80 040-3,
zrušen 1995
1967 112 Bac 51 54 59-80 041-0        

zrušen

Košice; Bc 50 54 59-80 041-1,
zrušen 1995
1967 113 Bac 51 54 59-80 042-8        

zrušen

Košice; Bc 50 54 59-80 042-9,
zrušen 1995
1967 114 Bac 51 54 59-80 043-6       Apeer 61 56 19-30 001-0 Apeer 61 56 19-30 001-0 Košice; Bc 50 54 59-80 043-7;
1996 reko na Apeer
1967 115 Bac 51 54 59-80 044-4        

zrušen

Košice; Bc 50 54 59-80 044-5,
zrušen 1996
1970 268 Bac 51 54 59-80 045-1 Bc 51 54 55-40 090-0
Bc 51 56 55-40 090-8
      Bc 51 56 55-40 090-8 19XX vyčleněn na zájezdy ČSD; 2015 doložen ŽOS Vrútky
1970 269 Bac 51 54 59-80 046-9        

zrušen

Bratislava; Bc 50 54 59-80 046-0,
zrušen 1995
1970 270 Bac 51 54 59-80 047-7        

zrušen

Bratislava; Bc 50 54 59-80 047-8,
zrušen 1996
1970 271 Bac 51 54 59-80 048-5   B 50 56 29-48 048-2    

zrušen

Bratislava; Bc 50 54 59-80 048-6,
pak přezn. na B 50 56 29-48 048-2; zrušen 2001
1970 272? Bac 51 54 59-80 049-3        

zrušen

zrušen 1974
1970 273 Bac 51 54 59-80 050-1        

zrušen

Bratislava; Bc 50 54 59-80 050-2,
zrušen 1996
1970 274 Bac 51 54 59-80 051-9        

zrušen

Bratislava; Bc 50 54 59-80 051-0,
zrušen 1995
1970 275 Bac 51 54 59-80 052-7   B 50 56 29-48 052-8     B 50 56 29-48 052-8 Bratislava; Bc 50 54 59-80 052-8,
pak přezn. na B
1971 001 Bac 51 54 59-80 053-5        

zrušen

Bratislava; Bc 50 54 59-80 053-6,
zrušen 1995
1971 002 Bac 51 54 59-80 054-3        

zrušen

Bratislava; Bc 50 54 59-80 054-4
zrušen 1996
1971 003 Bac 51 54 59-80 055-0   B 50 56 29-48 055-7     B 50 56 29-48 055-7 Bratislava; Bc 50 54 59-80 055-1,
pak přezn. na B
1971 004 Bac 51 54 59-80 056-8        

zrušen

Bratislava; Bc 50 54 59-80 056-9
zrušen 1995
1971 005 Bac 51 54 59-80 057-6        

zrušen

Bratislava; Bc 50 54 59-80 057-7
zrušen 1995
1971 006 Bac 51 54 59-80 058-4        

zrušen

Bratislava; Bc 50 54 59-80 058-5
zrušen 1995
1971 007 Bac 51 54 59-80 059-2        

zrušen

Bratislava; Bc 50 54 59-80 059-2
zrušen 1995
1971 008 Bac 51 54 59-80 060-0   B 50 56 29-48 060-7    

zrušen

Bratislava; Bc 50 54 59-80 060-1,
pak přezn. na B 50 56 29-48 060-7; zrušen 2000
1971 009 Bac 51 54 59-80 061-8        

zrušen

Bratislava; Bc 50 54 59-80 061-9
zrušen 1996
1971 010 Bac 51 54 59-80 062-6   B 50 56 29-48 062-3     Bc 50 56 29-48 062-3 Bratislava; Bc 50 54 59-80 062-7,
pak přezn. na B 50 56 29-48 062-3; 2001 vyčleněn pro MDC Bratislava; 20xx: pronájem Prievidzký parostrojný spolok
1971 011 Bac 51 54 59-80 063-4       Apee 50 56 19-38 003-1 Apee 50 56 19-38 003-1 Bratislava; Bc 50 54 59-80 063-5;
1995 reko na Apee
1971 012 Bac 51 54 59-80 064-2        

zrušen

Bratislava; Bc 50 54 59-80 064-1
zrušen 1999
1972 214? Bac 51 54 59-80 065-9   B 50 54 29-48 036-9 Bc 60 54 29-48 036-7   Bc663 51 54 59-80 065-9  
1972 215 Bac 51 54 59-80 066-7   B 50 54 29-48 037-7
B 50 54 29-48 066-6
Bc 60 54 29-48 066-4   Bc663 51 54 59-80 066-7  
1972 216 Bac 51 54 59-80 067-5   B 50 54 29-48 013-8   Bee 50 54 20-38 024-6

zrušen

zrušen 2008 (nehoda Studénka 8. 8. 2008)
1972 217? Bac 51 54 59-80 068-3   B 50 54 29-48 014-6 Bc 60 54 29-48 068-0   Bc663 51 54 59-80 068-3  
1972 218? Bac 51 54 59-80 069-1   B 50 54 29-48 015-3 Bc 60 54 29-48 015-1   Bc663 51 54 59-80 069-1  
1972 219? Bac 51 54 59-80 070-9   B 50 54 29-48 016-1 Bc 60 54 29-48 016-9   Bc663 51 54 59-80 070-9  
1972 220 Bac 51 54 59-80 071-7     Bc 60 54 29-03 006-5
Bc 60 54 29-48 071-4
  Bc663 51 54 59-80 071-7  
1972 221 Bac 51 54 59-80 072-5   B 50 54 29-48 033-6 Bc 60 54 29-48 033-4  

zrušen

Ústí nad Labem, Bc663 60 54 29-48 033-4; zrušen 21. 6. 2006
1972 222 Bac 51 54 59-80 073-3   B 50 54 29-48 017-9 Bc 60 54 29-48 017-7  

zrušen

Ústí nad Labem, Bc663 60 54 29-48 017-7; zrušen 21. 6. 2006
1972 223 Bac 51 54 59-80 074-1     Bc 60 54 29-03 002-2
Bc 60 54 29-48 074-8
  Bc663 51 54 59-80 074-1  
1972 224 Bac 51 54 59-80 075-8   B 50 54 29-48 018-7
B 50 54 29-48 075-7
  Bee 50 54 20-38 032-9 Bee272 50 54 20-38 032-9  
1972 226 Bac 51 54 59-80 076-6   B 50 54 29-48 034-4   Bee 50 54 20-38 006-3 Bee272 50 54 20-38 006-3  
1972 227 Bac 51 54 59-80 077-4   B 50 54 29-48 029-5 Bc 60 54 29-48 019-3   Bc663 51 54 59-80 077-4  
1972 225 Bac 51 54 59-80 078-2   B 50 54 29-48 020-3   Bee 50 54 20-38 021-2 Bee272 50 54 20-38 021-2  
1972 223 Bac 51 54 59-80 079-0   B 50 54 29-48 021-1   Bee 50 54 20-38 020-4 Bee272 50 54 20-38 020-4  
1972 229 Bac 51 54 59-80 080-8   B 50 54 29-48 022-9   Bee 50 54 20-38 022-0 Bee272 50 54 20-38 022-0  
1972   Bac 51 54 59-80 081-6         ? 1990: Praha
1972 230 Bac 51 54 59-80 082-4   B 50 54 29-48 024-5   Bee 50 54 20-38 025-3 Bee272 50 54 20-38 025-3  
1972 233 Bac 51 54 59-80 083-2         SPVP 63151 1982 předán AŽD
1972   Bac 51 54 59-80 084-0         ? 1990: Praha
1972 238 Bac 51 54 59-80 085-7     Bc 60 54 29-03 010-5
Bc 60 54 29-48 085-4
  Bc663 51 54 59-80 085-7  
1972 234 Bac 51 54 59-80 086-5   B 50 54 29-48 026-0   Bee 50 54 20-38 023-8 Bee272 50 54 20-38 023-8  
1972 237? Bac 51 54 59-80 087-3        

zrušen

Košice; Bc 50 54 59-80 087-4,
zrušen 1995
1972 239 Bac 51 54 59-80 088-1        

zrušen

Košice; Bc 50 54 59-80 088-2,
zrušen 1995
1972 236 Bac 51 54 59-80 089-9        

zrušen

Košice; Bc 50 54 59-80 089-0,
zrušen 1995
1972 237? Bac 51 54 59-80 090-7        

zrušen

Košice; Bc 50 54 59-80 090-8,
zrušen 1995
1972 238? Bac 51 54 59-80 091-5        

zrušen

Košice; Bc 50 54 59-80 091-6,
zrušen 1995
1972 235 Bac 51 54 59-80 092-3        

zrušen

Košice; Bc 50 54 59-80 092-4
zrušen 1995
1972 244 Bac 51 54 59-80 093-1        

zrušen

Košice; Bc 50 54 59-80 093-2,
zrušen 1995
1972 243 Bac 51 54 59-80 094-9        

zrušen

Košice; Bc 50 54 59-80 094-0,
zrušen 1995
1972 242 Bac 51 54 59-80 095-6        

zrušen

Košice; Bc 50 54 59-80 095-7,
zrušen 1995
1972 241 Bac 51 54 59-80 096-4        

zrušen

Košice; Bc 50 54 59-80 096-5,
zrušen 1995
Bac 1975  Bautzen      teplovzdušné topení, Görlitz V, 3 stupačky        (Bac / 1983 Bcm / 1990 Bc)
1975 212 Bac 51 54 59-41 001-2   B 50 54 29-48 050-0    

zrušen

B255 50 54 29-48 050-0; 2011-2012: zrušen
1975   Bac 51 54 59-41 002-0        

zrušen

1983: nehoda
1984: zrušen
1975 214 Bac 51 54 59-41 003-8   B 50 54 29-48 051-8     B255 50 54 29-48 051-8 2013-2014: navržen na zrušení
1975 216 Bac 51 54 59-41 004-6   B 50 54 29-48 052-6    

zrušen

B255 50 54 29-48 052-6; 2011-2012: zrušen
1975 217 Bac 51 54 59-41 005-3   B 50 54 29-48 053-4    

zrušen

B255 50 54 29-48 053-4; zrušen 2011
1975 218 Bac 51 54 59-41 006-1   B 50 54 29-48 054-2
B 50 54 29-41 006-9
   

zrušen

B255 50 54 29-41 006-9; zrušen 21. 3. 2013
1975 219 Bac 51 54 59-41 007-9   B 50 54 29-48 055-9     B255 50 54 29-48 055-9  
1975 215 Bac 51 54 59-41 008-7   B 50 54 29-48 056-7    

zrušen

B255 50 54 29-48 056-7; zrušen 21. 3. 2013, pak prodán (kam?)
1975   Bac 51 54 59-41 009-5         ? 1990: Praha
1975   Bac 51 54 59-41 010-3         ? 1990: Praha
1975 222 Bac 51 54 59-41 011-1   B 50 54 29-48 057-5    

zrušen

B255 50 54 29-48 057-5; zrušen 5. 6. 2012
1975 223 Bac 51 54 59-41 012-9   B 50 54 29-48 058-3    

zrušen

B255 50 54 29-48 058-3; 2011-2012: zrušen
1975 225 Bac 51 54 59-41 013-7   B 50 54 29-48 059-1    

zrušen

B255 50 54 29-48 059-1; zrušen 28. 5. 2013
1975 224 Bac 51 54 59-41 014-5   B 50 54 29-48 060-9    

zrušen

B255 50 54 29-48 060-9; zrušen 28. 5. 2013
1975   Bac 51 54 59-41 015-2        

zrušen

1983: nehoda
1984: zrušen
1975 227 Bac 51 54 59-41 016-0   B 50 54 29-48 061-7    

zrušen

B255 50 54 29-48 061-7; zrušen 21. 3. 2013, pak prodán (kam?)
1975 228 Bac 51 54 59-41 017-8   B 50 54 29-48 062-5    

zrušen

B255 50 54 29-48 062-5; 2011-2012: navržen na zrušení; zrušen 21. 3. 2013
1975 229 Bac 51 54 59-41 018-6   B 50 54 29-48 063-3
Bg 50 54 29-48 063-3
   

zrušen

B255 50 54 29-48 063-3; 2011: navržen na zrušení; 2011-2012: zrušen
1975 231 Bac 51 54 59-41 019-4   B 50 54 29-48 064-1    

zrušen

B255 50 54 29-48 064-1; zrušen 2007
1975 232 Bac 51 54 59-41 020-2   B 50 54 29-48 065-8    

zrušen

B255 50 54 29-48 065-8; zrušen 21. 3. 2013, pak prodán (kam?)
1975 233 Bac 51 54 59-41 021-0   B 50 56 29-49 001-0     B 50 56 29-49 001-0 Bratislava; Bc 50 56 59-41 021-9,
pak přezn. na B
1975 230 Bac 51 54 59-41 022-8       Bpeer 61 56 29-70 016-7 Bpeer 61 56 29-70 016-7 Bratislava; Bc 51 56 59-41 022-6;
2003 reko na Bpeer
1975 234 Bac 51 54 59-41 023-6       Apeer 61 56 19-70 021-9 Apeer 61 56 19-70 021-9 Bratislava; Bc 51 56 59-41 023-4;
2002 reko na Apeer
1975 236 Bac 51 54 59-41 024-4       Apeer 61 56 19-70 022-7 Apeer 61 56 19-70 022-7 Bratislava; Bc 51 56 59-41 024-2;
2002 reko na Apeer
1975 235 Bac 51 54 59-41 025-1        

zrušen

Bratislava; Bc 51 56 59-41 025-9,
zrušen 1996
1975 239 Bac 51 54 59-41 026-9         Bee 50 56 20-40 022-5 Bc 51 56 59-41 026-7;
pak přezn. na B 50 56 20-40 009-1
1975 237 Bac 51 54 59-41 027-7         Bd 51 56 20-40 010-8 Bc 51 56 59-41 027-5,
pak modernizace na Bd
1975 240 Bac 51 54 59-41 028-5         Bd 51 56 20-40 011-6 Bc 51 56 59-41 028-3,
pak modernizace na Bd
 
1975 243 Bac 51 54 59-41 029-3       Bpeer 61 56 29-70 027-4 Bpeer 61 56 29-70 027-4 Bratislava; Bc 51 56 59-41 029-1;
2003 reko na Bpeer
1975 241 Bac 51 54 59-41 030-1       Bpeer 61 56 29-70 020-9 Bpeer 61 56 29-70 020-9 Bratislava; Bc 51 56 59-41 030-9;
2003 reko na Bpeer
1975 242 Bac 51 54 59-41 031-9   B 51 56 29-41 001-7
B 50 56 20-40 001-8
    B 50 56 20-40 001-8 Košice; Bc 51 56 59-41 031-7,
pak přezn. na B
1975 238 Bac 51 54 59-41 032-7   B 51 56 29-41 002-5
B 50 56 20-40 002-6
    B 50 56 20-40 002-6 Košice; Bc 51 56 59-41 032-5,
pak přezn. na B; k 29. 12. 2009 vyřazen z evidence ZSSK, deponie v ŽOS Vrútky
1975 244 Bac 51 54 59-41 033-5   B 51 56 29-41 003-3
B 50 56 20-40 003-4
    B 50 56 20-40 003-4 Košice; Bc 51 56 59-41 033-3,
pak přezn. na B; k 29. 12. 2009 vyřazen z evidence ZSSK, deponie v ŽOS Vrútky
1975 248 Bac 51 54 59-41 034-2   B 51 56 29-41 004-1
B 50 56 20-40 004-2
    B 50 56 20-40 004-2 Košice; Bc 51 56 59-41 034-1,
pak přezn. na B; k 29. 12. 2009 vyřazen z evidence ZSSK, deponie v ŽOS Vrútky
1975 245 Bac 51 54 59-41 035-0   B 51 56 29-41 005-8
B 50 56 20-40 005-9
    B 50 56 20-40 005-9 Košice; Bc 51 56 59-41 035-8,
pak přezn. na B; k 29. 12. 2009 vyřazen z evidence ZSSK, deponie v ŽOS Vrútky
1975 247 Bac 51 54 59-41 036-8         Bee 51 56 20-40 022-3 Bc 51 56 59-41 036-6;
pak přezn. na B 51 56 20-40 022-3 a později reko na Bee
1975 246 Bac 51 54 59-41 037-6   B 51 56 29-41 006-6
B 50 56 20-40 006-7
    B 50 56 20-40 006-7 Košice; Bc 51 56 59-41 037-4,
pak přezn. na B
1975 251 Bac 51 54 59-41 038-4         Bd 51 56 20-40 012-4 Bc 51 56 59-41 038-2; 2007 už nefiguruje jako Bc; pak modernizace na Bd
1975 249 Bac 51 54 59-41 039-2   B 51 56 29-41 007-4
B 50 56 20-40 007-5
    B 50 56 20-40 007-5 Košice; Bc 51 56 59-41 039-0,
pak přezn. na B; k 29. 12. 2009 vyřazen z evidence ZSSK, deponie v ŽOS Vrútky
1975 250 Bac 51 54 59-41 040-0   B 51 56 29-41 008-2
B 50 56 20-40 008-3
    B 50 56 20-40 008-3 Košice; Bc 51 56 59-41 040-8,
pak přezn. na B; k 29. 12. 2009 vyřazen z evidence ZSSK, deponie v ŽOS Vrútky
Bac 1978  Bautzen      teplovzdušné topení, Görlitz V, 3 stupačky        (Bac / 1983 Bcm / 1990 Bc)
1978   081 Bac 51 54 59-41 041-8   B 50 54 29-41 041-6     B255 50 54 29-41 041-6 2013-2014: navržen na zrušení
1978 083 Bac 51 54 59-41 042-6   B 50 54 29-41 042-4    

zrušen

B255 50 54 29-41 042-4, zrušen 2007-2008
1978 037 Bac 51 54 59-41 043-4   B 50 54 29-41 043-2    

zrušen

B255 50 54 29-41 043-2; zrušen 21. 3. 2013, pak prodán (kam?)
1978 085 Bac 51 54 59-41 044-2   B 50 54 29-41 044-0    

zrušen

Praha, B255 50 54 29-41 044-0;
zrušen 9. 6. 2006
1978 086 Bac 51 54 59-41 045-9   B 50 54 29-41 045-7    

zrušen

Praha, B255 50 54 29-41 044-0;
zrušen 2010, z KOV vyřazen 15. 3. 2011
1978 088 Bac 51 54 59-41 046-7   B 50 54 29-41 046-5    

zrušen

B255 50 54 29-41 046-5; zrušen 29. 5. 2013
1978 087 Bac 51 54 59-41 047-5   B 50 54 29-41 047-3    

zrušen

B255 50 54 29-41 047-3; zrušen 28. 5. 2013
1978 089 Bac 51 54 59-41 048-3   B 50 54 29-41 048-1    

zrušen

B255 50 54 29-41 048-1; 2011-2012: zrušen
1978 080 Bac 51 54 59-41 049-1   B 50 54 29-41 049-9    

zrušen

B255 50 54 29-41 049-9; 2008-2009: navržen na zrušení; zrušen 21. 3. 2013, pak prodán (kam?)
1978 092 Bac 51 54 59-41 050-9   B 50 54 29-41 050-7    

zrušen

B255 50 54 29-41 050-7; 2011-2012: zrušen
1978 091 Bac 51 54 59-41 051-7   B 50 54 29-41 051-5    

zrušen

B255 50 54 29-41 051-5; zrušen 29. 5. 2013
1978 093 Bac 51 54 59-41 052-5   B 50 54 29-41 052-3     B255 50 54 29-41 052-3 2013-2014: navržen na zrušení
1978   Bac 51 54 59-41 053-3   B 50 54 29-41 053-1    

zrušen

zrušen 4. 12. 2000
1978 096 Bac 51 54 59-41 054-1   B 50 54 29-41 054-9    

zrušen

B255 50 54 29-41 054-9; 2011-2012: zrušen
1978 097 Bac 51 54 59-41 055-8   B 50 54 29-41 055-6      

zrušen

B255 50 54 29-41 055-6; 2014: zrušen
1978 083 Bac 51 54 59-41 056-6        

zrušen

zrušen 3. 8. 1994
1978 084 Bac 51 54 59-41 057-4   B 50 54 29-41 057-2    

zrušen

B255 50 54 29-41 057-2; zrušen 2013-2014
1978 099 Bac 51 54 59-41 058-2   B 50 54 29-41 058-0    

zrušen

B255 50 54 29-41 058-0; 2011-2012: zrušen
1978 100 Bac 51 54 59-41 059-0   B 50 54 29-41 059-8    

zrušen

B255 50 54 29-41 059-8; zrušen 17. 7. 2013
1978 101 Bac 51 54 59-41 060-8   B 50 54 29-41 060-6    

zrušen

B255 50 54 29-41 060-6; 2011-2012: zrušen
1978 098 Bac 51 54 59-41 061-6   B 50 54 29-41 061-4    

zrušen

B255 50 54 29-41 061-4; 2014: zrušen
1978 102 Bac 51 54 59-41 062-4   B 50 54 29-41 062-2 Bc663 51 54 59-41 062-4   Bcee663 51 54 59-41 062-4 2010: modernizace
1978 103 Bac 51 54 59-41 063-2   B 50 54 29-41 063-0 Bc663 51 54 59-41 063-2   Bcee663 51 54 59-41 063-2 2012: modernizace
1978 104 Bac 51 54 59-41 064-0   B 50 54 29-41 064-8 Bc663 51 54 59-41 064-0   Bcee663 51 54 59-41 064-0 2012: modernizace
1978 105 Bac 51 54 59-41 065-7   B 50 54 29-41 065-5    

zrušen

B255 50 54 29-41 065-5; zrušen 28. 5. 2013
1978 108 Bac 51 54 59-41 066-5   B 50 54 29-41 066-3    

zrušen

B255 50 54 29-41 066-3; 2014: zrušen
1978 107 Bac 51 54 59-41 067-3   B 50 54 29-41 067-1    

zrušen

B255 50 54 29-41 067-2; zrušen 2013-2014
1978 106 Bac 51 54 59-41 068-1   B 50 54 29-41 068-9    

zrušen

B255 50 54 29-41 068-9; zrušen 29. 5. 2013
1978 110 Bac 51 54 59-41 069-9 Bc 51 54 55-40 050-4   Bc663 51 54 55-80 050-5   Bc663 51 54 59-72 050-1 1984 vyčleněn na zájezdy ČSD; u ČD zrušen 2007-2008; cca od 2010 u ČD Cargo
1978 109 Bac 51 54 59-41 070-7 Bc 51 54 55-40 051-2      

zrušen

1984 vyčleněn na zájezdy ČSD; Bc841 51 54 55-80 051-3; zrušen 28. 5. 2013
1978 111 Bac 51 54 59-41 071-5 Bc 51 54 55-40 052-0      

zrušen

1984 vyčleněn na zájezdy ČSD; Bc841 51 54 55-80 052-1; zrušen 28. 5. 2013;
1978 112 Bac 51 54 59-41 072-3 Bcm 51 54 55-80 009-1      

Bac 55 54 59-80 009-3 (JUMA)

vyhrazen na zájezdy; Bc841 51 54 55-80 009-1; zrušen 28. 5. 2013; prodán dopravci Junior Market, provozní vůz, veden nejprve pod označením 51 54 59-41 071-5, později 55 54 59-80 009-3
1978 115 Bac 51 54 59-41 073-1 Bcm 51 54 55-80 010-9      

zrušen

vyhrazen na zájezdy; Bc841 51 54 55-80 010-9; zrušen 28. 5. 2013
1978 116 Bac 51 54 59-41 074-9 Bc 51 54 55-40 011-6      

Bc 51 54 55-80 011-7 (KDS)

1984 vyčleněn na zájezdy ČSD; Brno, Bc(841) 51 54 55-80 011-7; zrušen 2008-2009; prodán k dopravci KDS
1978 118 Bac 51 54 59-41 075-6 Bc 51 54 55-80 012-5      

zrušen

1984 vyčleněn na zájezdy ČSD; Bc841 51 54 55-80 012-5; 2013-2014 navržen na zrušení; zrušen 2014
1978 119 Bac 51 54 59-41 076-4 Bc 51 54 55-80 013-3      

Bcee841 51 54 59-72 013-9

1984 vyčleněn na zájezdy ČSD; Bc 51 54 55-80 013-3, zrušen 2007-2008; 2010 provozní u ČD Cargo; 2012 modernizace na Bcee841
1978 ? Bac 51 54 59-41 077-2 Bcm 51 54 55-80 014-1      

zrušen

19xx vyčleněn na zájezdy ČSD
zrušen 11. 9. 2001
1978 ? Bac 51 54 59-41 078-0 Bcm 51 54 55-80 015-8      

zrušen

19xx vyčleněn na zájezdy ČSD
zrušen 11. 9. 2001
1978 120? Bac 51 54 59-41 079-8 Bcm 51 54 55-80 016-6      

zrušen

19xx vyčleněn na zájezdy ČSD
zrušen 11. 9. 2001
1978 123 Bac 51 54 59-41 080-6 Bcm 51 54 55-80 080-2      

Bac 51 54 59-41 080-6 (JUMA)

vyhrazen na zájezdy; Bc841 51 54 55-80 080-2; zrušen 28. 5. 2013; prodán dopravci Junior Market, provozní vůz
1978 124 Bac 51 54 59-41 081-4         Bee 51 56 20-40 023-1 Bc 51 56 59-41 081-2,
pak modernizace na Bee
1978 126 Bac 51 54 59-41 082-2         Bee 51 56 20-40 024-9 Bc 51 56 59-41 082-0,
pak modernizace na Bee
1978 125 Bac 51 54 59-41 083-0         Bee 51 56 20-40 025-6 Bc 51 56 59-41 083-8, pak modernizace na Bee
1978 127 Bac 51 54 59-41 084-8         Bd 51 56 20-40 013-2 Bc 51 56 59-41 084-6,
pak modernizace na Bd
1978 128 Bac 51 54 59-41 085-5         B 51 56 20-40 026-4 Bc 51 56 59-41 085-3, pak přezn. na B 51 56 20-40 026-4
1978 131 Bac 51 54 59-41 086-3         Bee 51 56 20-40 027-2 Bc 51 56 59-41 086-1,
pak modernizace na Bee
1978 130 Bac 51 54 59-41 087-1         B 51 56 20-40 028-0 Bc 51 56 59-41 087-9, pak přezn. na B 51 56 20-40 028-0
1978 132 Bac 51 54 59-41 088-9         Bee 51 56 20-40 029-8 Bc 51 56 59-41 088-7,
pak modernizace na Bee
1978 129 Bac 51 54 59-41 089-7         Bd 51 56 20-40 014-0 Bc 51 56 59-41 089-5,
pak modernizace na Bd
1978 133 Bac 51 54 59-41 090-5         Bd 51 56 20-40 015-7 Bc 51 56 59-41 090-3,
pak modernizace na Bd
1978 135 Bac 51 54 59-41 091-3         Bee 51 56 20-40 030-6 Bc 51 56 59-41 091-1,
pak modernizace na Bee
1978 137 Bac 51 54 59-41 092-1         Bee 51 56 20-40 031-4 Bc 51 56 59-41 092-9,
pak přezn. na B a pak modernizace na Bee
1978 136 Bac 51 54 59-41 093-9        

zrušen

14.4.1983 poškozen na R 620 v Ostravě; zrušen 1983
1978 140 Bac 51 54 59-41 094-7         Bee 51 56 20-40 032-2 Bc 51 56 59-41 094-5,
pak modernizace na Bee
1978 134 Bac 51 54 59-41 095-4         Bd 51 56 20-40 016-5 Bc 51 56 59-41 095-2, asi 2007 modernizace na Bd
1978 114 Bac 51 54 59-41 096-2         ? 1984 vyčleněn na zájezdy ČSD
1978 113 Bac 51 54 59-41 097-0 Bcm 51 54 55-40 030-6 ?
Bc 51 56 55-80 030-5
     

zrušen

1984 vyčleněn na zájezdy ČSD; 2012 vyřazen a určen ke šrotaci; 2013 likvidace; původ vozu není potvrzen
1978 138 Bac 51 54 59-41 098-8 Bcm 51 54 55-40 031-4
Bc 51 56 55-80 031-3
      Bc 51 56 55-80 031-3 1984 vyčleněn na zájezdy ČSD
1978 139 Bac 51 54 59-41 099-9 Bcm 51 54 55-40 032-2
Bc 51 56 55-80 032-1
      Bc 51 56 55-80 032-1 1984 vyčleněn na zájezdy ČSD
1978 122 Bac 51 54 59-41 100-2 Bcm 51 54 55-80 033-1
Bc 51 56 55-80 033-9
      Bc 51 56 55-80 033-9 1984 vyčleněn na zájezdy ČSD
Bac 1980  Bautzen      teplovzdušné topení, Görlitz V, 3 stupačky        (Bac / 1983 Bcm / 1990 Bc)
1980 133 Bac 51 54 59-41 101-0 Bcm 51 54 55-40 034-8
Bc 51 56 55-80 034-7
      Bc 51 56 55-80 034-7 1984 vyčleněn na zájezdy ČSD
1980 140 Bac 51 54 59-41 102-8 Bcm 51 54 55-80 035-6
Bc 51 56 55-80 035-4
      Bc 51 56 55-80 035-4 1984 vyčleněn na zájezdy ČSD
1980 143 Bac 51 54 59-41 103-6 Bc 51 56 55-80 036-2       Bc 51 56 55-80 036-2 Bratislava; Bc 51 56 59-41 103-4,
pak úpr. na Bc  pro zájezdy
  1980 128 Bac 51 54 59-41 104-4         B 51 56 20-40 033-0 Bc 51 56 59-41 104-2,
pak přezn. na B
1980 138 Bac 51 54 59-41 105-1         Bgee 51 56 20-30 001-9 Bc 51 56 59-41 105-9,
pak modernizace na Bgee
1980 136 Bac 51 54 59-41 106-9       Apeer 61 56 19-70 019-3 Apeer 61 56 19-70 019-3 Bratislava; Bc 51 56 59-41 106-7;
2002 reko na Apeer
1980 149 Bac 51 54 59-41 107-7         Bgee 51 56 20-30 002-7 Bc 51 56 59-41 107-5, pak modernizace na Bgee
1980 141 Bac 51 54 59-41 108-5         Bgee 51 56 20-30 003-5 Bc 51 56 59-41 108-7, pak modernizace na Bgee
1980 142 Bac 51 54 59-41 109-3         Bdee 51 56 29-40 101-6 Bc 51 56 59-41 109-1,
pak modernizace na Bdee
 
1980 146 Bac 51 54 59-41 110-1        

zrušen

Bratislava; Bc 51 56 59-41 110-9
zrušen 1999
1980 154 Bac 51 54 59-41 111-9       Apeer 61 56 19-70 018-5 Apeer 61 56 19-70 018-5 Bratislava; Bc 51 56 59-41 111-7;
2002 reko na Apeer
1980 137 Bac 51 54 59-41 112-7       Apeer 61 56 19-70 017-7 Apeer 61 56 19-70 017-7 Bratislava; Bc 51 56 59-41 112-5;
2002 reko na Apeer
1980 145 Bac 51 54 59-41 113-5         Bee 51 56 20-40 036-3 Bc 51 56 59-41 113-3;
pak modernizace na Bee
1980 139 Bac 51 54 59-41 114-3         Bee 51 56 20-40 037-1 Bc 51 56 59-41 114-1; 2010 už nefiguruje jako Bc; pak modernizace na Bee
1980 163 Bac 51 54 59-41 115-0         Bdee 51 56 29-40 102-4

Bc 51 56 59-41 115-8,
pak modernizace na Bdee

1980 152 Bac 51 54 59-41 116-8         Bdee 51 56 29-40 103-2 Bc 51 56 59-41 116-6,
pak modernizace na Bdee
1980 156 Bac 51 54 59-41 117-6       Bpeer 61 56 29-70 026-6 Bpeer 61 56 29-70 026-6 Bratislava; Bc 51 56 59-41 117-4;
reko (kdy?) na Bpeer
1980 147 Bac 51 54 59-41 118-4         Bee 51 56 20-40 038-9 Bc 51 56 59-41 118-2,
pak modernizace na Bee
 
1980 148 Bac 51 54 59-41 119-2       Apeer 61 56 19-70 020-1 Apeer 61 56 19-70 020-1  
1980 160 Bac 51 54 59-41 120-0       Bceer 51 56 59-30 001-3
Bceer 61 56 59-30 001-1
Bceer 61 56 59-30 001-1 Bratislava; Bc 51 56 59-41 120-8;
reko (kdy?) na Bceer
1980 151 Bac 51 54 59-41 121-8        

zrušen

Bratislava; Bc 51 56 59-41 121-6
zrušen 2002
1980 150 Bac 51 54 59-41 122-6         Bgee 51 56 20-30 004-3 Bc 51 56 59-41 122-4,
pak modernizace na Bgee
 
1980 162 Bac 51 54 59-41 123-4         Bdee 51 56 29-40 104-0 Bc 51 56 59-41 123-2,
pak modernizace na Bdee
 
1980 159 Bac 51 54 59-41 124-2         Bee 51 56 20-40 039-7 Bc 51 56 59-41 124-0;
pak modernizace na Bee
1980 161 Bac 51 54 59-41 125-9         Bc 51 56 59-41 125-7* * 2010 už nefiguruje jako Bc; asi Bdee 51 56 29-40 105-7
1980 153 Bac 51 54 59-41 126-7         Bdee 51 56 29-40 106-5 Bc 51 56 59-41 126-5,
pak modernizace na Bdee
 
1980 164 Bac 51 54 59-41 127-5     Bc 51 54 59-80 235-8   Bc 51 56 59-80 235-6 reko na 160 km/h
1980 158 Bac 51 54 59-41 128-3     Bc 51 54 59-80 236-6   Bc 51 56 59-80 236-4 reko na 160 km/h
1980 157 Bac 51 54 59-41 129-1     Bc 51 54 59-80 237-4   Bc 51 56 59-80 237-2 reko na 160 km/h
1980 155 Bac 51 54 59-41 130-9     Bc 51 54 59-80 238-2   Bc 51 56 59-80 238-0 reko na 160 km/h
1980 115 Bac 51 54 59-41 131-7     Bc663 51 54 59-41 131-7   Bc663 51 54 59-41 131-7  
1980 120 Bac 51 54 59-41 132-5        

zrušen

Bc842 51 54 59-41 132-5; zrušen 2013-2014
1980 122 Bac 51 54 59-41 133-3        

zrušen

Bc842 51 54 59-41 133-3; zrušen 2013-2014
1980 121 Bac 51 54 59-41 134-1        

zrušen

Bc842 51 54 59-41 134-1; zrušen 28. 5. 2013
1980 119 Bac 51 54 59-41 135-8     Bc663 51 54 59-41 135-8   Bcee663 51 54 59-41 135-8 2012 modernizace
1980 126 Bac 51 54 59-41 136-6        

zrušen

Bc842 51 54 59-41 136-6; zrušen 2013-2014
1980 124 Bac 51 54 59-41 137-4     Bc663 51 54 59-41 137-4   Bcee663 51 54 59-41 137-4 2012 modernizace
1980 125 Bac 51 54 59-41 138-2     Bc663 51 54 59-41 138-2   Bcee663 51 54 59-41 138-2 2012 modernizace
1980 130 Bac 51 54 59-41 139-0     Bc663 51 54 59-41 139-0   Bcee663 51 54 59-41 139-0 2012 modernizace
1980 178 ? Bac 51 54 59-41 140-8        

zrušen

Bc842 51 54 59-41 140-8; zrušen 28. 5. 2013
1980 134 Bac 51 54 59-41 141-6         Bc 51 56 59-41 141-4  
1980 131 Bac 51 54 59-41 142-4         Bee 51 56 20-40 034-8 Bc 51 56 59-41 142-2,
pak přezn. na B a potom modernizace na Bee
1980 117 Bac 51 54 59-41 143-2         Bd 51 56 29-40 107-3 Bc 51 56 59-41 143-0;,
pak modernizace na Bd
1980 118 Bac 51 54 59-41 144-0        

zrušen

zrušen 1989
1980 116 Bac 51 54 59-41 145-7 Bc 51 56 55-80 040-4       Bc 51 56 55-80 040-4 Košice; Bc 51 56 59-41 145-5,
pak úpr. na Bc  pro zájezdy
1980 127 Bac 51 54 59-41 146-5         Bee 51 56 20-40 035-5 Bc 51 56 59-41 146-3,
pak modernizace na Bee
1980 123 Bac 51 54 59-41 147-3         Bgee 51 56 20-30 005-0 Bc 51 56 59-41 147-1,
pak modernizace na Bgee
1980 ? Bac 51 54 59-41 148-1         ? 1990: neuveden
1980 144 Bac 51 54 59-41 149-9         Bd 51 56 29-40 108-1 Bc 51 56 59-41 149-7,
pak modernizace na Bd
1980 135 Bac 51 54 59-41 150-7 Bc 51 54 55-80 150-3
Bc 51 56 55-80 150-1
      Bc 51 56 55-80 150-1 2010 prodán Prievidzskému parnému spolku Prievidza
Bcm 1984  Bautzen      teplovzdušné topení, Görlitz Va, 3 stupačky        (Bcm / 1990 Bc)
1984 049 Bcm 51 54 59-41 151-5        

zrušen

Bc833 51 54 59-41 151-5; 2012-2013 navržen na zrušení; zrušen 29. 5. 2013
1984 050? Bcm 51 54 59-41 152-3         ? 1984: v ČSSR shořel vůz 51 55 59-41 027-6, náhradou byl vůz 51 54 59-41 152-3 předán na MÁV
1984 051 Bcm 51 54 59-41 153-1         Bc833 51 54 59-41 153-1  
1984 053 Bcm 51 54 59-41 154-9        

zrušen

Bc833 51 54 59-41 154-9; zrušen 2014-2015
1984 052 Bcm 51 54 59-41 155-6        

zrušen

1999 přeznačen na 51 54 59-80 155-8; 2013 přeznačen na Bc833 51 54 59-41 155-6; 2015 zrušen
1984 054 Bcm 51 54 59-41 156-4        

zrušen

Bc833 51 54 59-41 156-4; zrušen 2014
1984 055 Bcm 51 54 59-41 157-2        

zrušen

Bc833 51 54 59-41 157-2; navržen na zrušení 2016; zrušen 2016-2017
1984 056 Bcm 51 54 59-41 158-0         Bc833 51 54 59-41 158-0  
1984 058 Bcm 51 54 59-41 159-8         Bc833 51 54 59-41 159-8  
1984 057 Bcm 51 54 59-41 160-6        

zrušen

Bc833 51 54 59-41 160-6; zrušen 2014
1984 059 Bcm 51 54 59-41 161-4        

zrušen

1999 přeznačen na 51 54 59-80 161-6; 2013 přeznačen na 51 54 59-41 161-4; zrušen 2016
1984 060 Bcm 51 54 59-41 162-2         Bc833 51 54 59-41 162-2 1989 přeznačen na 51 54 59-80 162-4; 2013 přeznačen na 51 54 59-41 162-2
1984 062 Bcm 51 54 59-41 163-0        

zrušen

Bc833 51 54 59-41 163-0; zrušen 2014-2015
1984 061 Bcm 51 54 59-41 164-8        

zrušen

Bc833 51 54 59-41 164-8; zrušen 2011-2012, z KOV vyřazen 21. 10. 2012
1984 063 Bcm 51 54 59-41 165-5        

zrušen

Bc833 51 54 59-41 165-5; zrušen 2016
1984 064 Bcm 51 54 59-41 166-3        

zrušen

Bc833 51 54 59-41 166-3; zrušen 2016
1984 065 Bcm 51 54 59-41 167-1        

zrušen

Bc833 51 54 59-41 167-1; 2015 zrušen
1984 066 Bcm 51 54 59-41 168-9        

zrušen

Bc833 51 54 59-41 168-9; 2015 zrušen
1984 068 Bcm 51 54 59-41 169-7         Bc833 51 54 59-41 169-7 1989 přeznačen na 51 54 59-80 169-9; 2013-2014 přeznačen na 51 54 59-41 169-7
1984 067 Bcm 51 54 59-41 170-5        

zrušen

Bc833 51 54 59-41 170-5; 2015 zrušen
1984 069 Bcm 51 54 59-41 171-3        

Bc 51 54 59-41 171-3 (KDS)

Bc833 51 54 59-41 171-3; zrušen 2014-2015 a prodán dopravci KDS
1984 070 Bcm 51 54 59-41 172-1        

zrušen

Bc833 51 54 59-41 172-1; 2015 zrušen
1984 071 Bcm 51 54 59-41 173-9        

zrušen

zrušen 5. 12. 2000
1984 072 Bcm 51 54 59-41 174-7        

zrušen

Bc833 51 54 59-41 174-7; zrušen 2014-2015
1984 074 Bcm 51 54 59-41 175-4        

zrušen

Bc833 51 54 59-41 175-4; 2012-2013 navržen na zrušení; zrušen 21. 3. 2013, pak prodán (kam?)
1984 073 Bcm 51 54 59-41 176-2        

zrušen

Bc833 51 54 59-41 176-2; zrušen 2016
1984 078 Bcm 51 54 59-41 177-0         Bc833 51 54 59-41 177-0  
1984 075 Bcm 51 54 59-41 178-8        

zrušen

zrušen 8. 8. 1997
1984 076 Bcm 51 54 59-41 179-6        

zrušen

Bc833 51 54 59-41 179-6; zrušen 22. 10. 2012
1984 077 Bcm 51 54 59-41 180-4        

zrušen

Bc833 51 54 59-41 180-4; zrušen 21. 3. 2013, pak prodán (kam?)
1984 079 Bcm 51 54 59-41 181-2        

zrušen

Bc833 51 54 59-41 181-2; zrušen 17. 7. 2013
1984 080 Bcm 51 54 59-41 182-0        

zrušen

Bc833 51 54 59-41 182-0; zrušen 17. 7. 2013
1984 081 Bcm 51 54 59-41 183-8        

zrušen

1999 přeznačen na 51 54 59-80 183-0; 2014 přeznačen na 51 54 59-41 183-8; zrušen 2016
1984 082 Bcm 51 54 59-41 184-6        

zrušen

1999 přeznačen na 51 54 59-80 184-8; 2013-2014 přeznačen na 51 54 59-41 184-6; zrušen 2016
1984 084 Bcm 51 54 59-41 185-3         Bc833 51 54 59-41 185-3 1999 přeznačen na 51 54 59-80 185-5; 2013 přeznačen na 51 54 59-41 185-3
1984 085 Bcm 51 54 59-41 186-1        

zrušen

1999 přeznačen na 51 54 59-80 186-3; 2013 přeznačen na 51 54 59-41 186-1; 2015: zrušen
1984 083 Bcm 51 54 59-41 187-9 Bc 51 56 55-80 037-0   Bc 51 54 59-80 211-9
Bc 51 56 59-80 211-7
  Bc 51 56 55-80 037-0 Bratislava; 51 56 59-80 211-7, pak 51 56 59-41 187-3, pak úpr. na zájezdy
1984 086 Bcm 51 54 59-41 188-7 Bc 51 56 55-80 038-8   Bc 51 54 59-80 212-7
Bc 51 56 59-80 21
2-5
  Bc 51 56 55-80 038-8 Bratislava; 51 56 59-80 212-5, pak 51 56 59-41 188-5, pak úpr. na zájezdy
1984 087 Bcm 51 54 59-41 189-5     Bc 51 54 59-80 213-5
Bc 51 56 59-80 213-3
  Bc 51 56 59-80 213-3 2017: nabídka ZSSK k odprodeji 
1984 089 Bcm 51 54 59-41 190-3     Bc 51 54 59-80 214-3
Bc 51 56 59-80 21
4-1
  Bc 51 56 59-80 214-1  
1984 088 Bcm 51 54 59-41 191-1     Bc 51 54 59-80 215-0
Bc 51 56 59-80 215-8
  Bc 51 56 59-80 215-8  
1984 091 Bcm 51 54 59-41 192-9     Bc 51 54 59-80 216-8
Bc 51 56 59-80 21
6-6
Bcee 51 56 59-70 003-0 Bcee 51 56 59-70 003-0  
1984 090 Bcm 51 54 59-41 193-7     Bc 51 54 59-80 217-6
Bc 51 56 59-80 217-4
  Bc 51 56 59-41 193-5  
1984 092 Bcm 51 54 59-41 194-5     Bc 51 54 59-80 218-4
Bc 51 56 59-80 218-2
  Bc 51 56 59-41 194-3 2017: nabídka ZSSK k odprodeji
1984 093 Bcm 51 54 59-41 195-2     Bc 51 54 59-80 219-2
Bc 51 56 59-80 21
9-0
Bcee 51 56 59-70 001-4 Bcee 51 56 59-70 001-4 Bratislava; 51 56 59-80 219-0, pak 51 56 59-41 195-0, pak reko na Bcee
1984 095 Bcm 51 54 59-41 196-0     Bc 51 54 59-80 220-0
Bc 51 56 59-80 2
20-8
  Bc 51 56 59-41 196-8  
1984 094 Bcm 51 54 59-41 197-8     Bc 51 54 59-80 221-8
Bc 51 56 59-80 2
21-6
  Bc 51 56 59-41 197-6  
1984 096 Bcm 51 54 59-41 198-6     Bc 51 54 59-80 222-6
Bc 51 56 59-80 2
22-4
Bcee 51 56 59-70 002-2 Bcee 51 56 59-70 002-2 Bratislava; 51 56 59-80 219-0, pak 51 56 59-41 198-4, pak reko na Bcee
1984 098 Bcm 51 54 59-41 199-4     Bc 51 54 59-80 223-4
Bc 51 56 59-80 2
23-2
  Bc 51 56 59-41 199-2 2017: Aluex, s.r.o. (kovošrot) 
1984 097 Bcm 51 54 59-41 200-0     Bc 51 54 59-80 224-2
Bc 51 56 59-80 2
24-0
  Bc 51 56 59-41 200-8  
1984 101 Bcm 51 54 59-41 201-8     Bc 51 54 59-80 225-9
Bc 51 56 59-80 2
25-7
  Bc 51 56 59-41 201-6  
1984 102 Bcm 51 54 59-41 202-6     Bc 51 54 59-80 226-7
Bc 51 56 59-80 2
26-5
  Bc 51 56 59-41 202-4  
1984 099 Bcm 51 54 59-41 203-4     Bc 51 54 59-80 227-5
Bc 51 56 59-80 2
27-3
  Bc 51 56 59-41 203-2  
1984 103 Bcm 51 54 59-41 204-2     Bc 51 54 59-80 228-3
Bc 51 56 59-80 2
28-1
  Bc 51 56 59-41 204-0  
1984 100 Bcm 51 54 59-41 205-9     Bc 51 54 59-80 229-1
Bc 51 56 59-80 2
29-9
  Bc 51 56 59-80 229-9  
1984 105 Bcm 51 54 59-41 206-7     Bc 51 54 59-80 230-9
Bc 51 56 59-80 2
30-7
  Bc 51 56 59-80 230-7  
1984 104 Bcm 51 54 59-41 207-5     Bc 51 54 59-80 231-7
Bc 51 56 59-80 2
31-5
  Bc 51 56 59-80 231-5  
1984 107 Bcm 51 54 59-41 208-3     Bc 51 54 59-80 232-5
Bc 51 56 59-80 2
32-3
  Bc 51 56 59-80 232-3  
1984 106 Bcm 51 54 59-41 209-1     Bc 51 54 59-80 233-3
Bc 51 56 59-80 2
33-1
  Bc 51 56 59-80 233-1  
1984 108 Bcm 51 54 59-41 210-9 Bc 51 56 55-80 039-6   Bc 51 54 59-80 234-1
Bc 51 56 59-80 2
34-9
  Bc 51 56 55-80 039-6 Košice; 51 56 59-80 234-9, pak úpr. na zájezdy; 2017: Cvik Industry s.r.o. (kovošrot)
BRcm 1984  Bautzen      teplovzdušné topení, GP 200; 26,4 m        (BRcm / reko 1994 BRm)
1984 234 BRcm 51 54 85-40 000-3   BRm 51 54 85-80 000-4
BRm 51 54 85-40 000-3
    ARmpee832 61 54 85-71 001-1 modernizace 1994 a reko 2009; před reko v ŽOS Vrútky BRm830 51 54 85-40 000-3
1984 236 BRcm 51 54 85-40 001-1   BRm 51 54 85-80 001-2
BRm 51 54 85-40 001-1
    BRm 51 54 85-40 001-1 v roce 2002 vyhořel v Žilině; 2008 ještě stál v ŽOS Vrútky; další osud?
1984 237 BRcm 51 54 85-40 002-9   BRm 51 54 85-80 002-0
BRm 51 54 85-40 002-9
    ARmpee832 61 54 85-71 006-0 modernizace 1994 a reko 2010; před reko BRm830 51 54 85-40 002-9
1984 238 BRcm 51 54 85-40 003-7   BRm 51 54 85-80 003-8
BRm 51 54 85-40 003-7
    ARmpee832 61 54 85-71 005-3 modernizace 1994 a reko 2010; před reko BRm830 51 54 85-40 003-7
1984 239 BRcm 51 54 85-40 004-5   BRm 51 54 85-40 004-5     ARmpee832 61 54 85-71 002-9 na BRcm přeznačen bez úpravy, dlouhodobě odstaven (1990-2008); 2009 reko v ŽOS Vrútky; před reko Bcm830 51 54 85-40 004-5
1984 240 BRcm 51 54 85-40 005-2         BRcm 51 56 85-40 005-0  
1984 241 BRcm 51 54 85-40 006-0   BRm 51 54 85-80 006-1
BRm 51 54 85-40 006-0
    ARmpee832 61 54 85-71 003-7 modernizace 1994 a reko 2010; před reko BRm830 51 54 85-40 006-0
1984 249 BRcm 51 54 85-40 007-8         BRcm 51 56 85-40 007-6  
1984 242 BRcm 51 54 85-40 008-6 Bcm 51 54 55-80 049-7       Bcm841 51 54 55-80 049-7 vyhrazen na zájezdy; 2018: NTM Praha; nové označení?
1984 244 BRcm 51 54 85-40 009-4         ARmeer 50 56 85-30 001-2 před reko BRcm 51 56 85-40 009-2; reko v r. 2003
1984 245 BRcm 51 54 85-40 010-2         BRcm 51 56 85-40 010-0  
1984 246 BRcm 51 54 85-40 011-0         BRcm 51 56 85-40 011-8  
1984 247 BRcm 51 54 85-40 012-8         BRcm 51 56 85-40 012-6  
1984 250 BRcm 51 54 85-40 013-6         BRcm 51 56 85-40 013-4  
1984 248 BRcm 51 54 85-40 014-4         ARmeer 50 56 85-30 002-0 před reko BRcm 51 56 85-40 014-2
1984 253 BRcm 51 54 85-40 015-1         BRcm 51 56 85-40 015-9  
1984 252 BRcm 51 54 85-40 016-9         BRcm 51 56 85-40 016-7  
1984 251 BRcm 51 54 85-40 017-7         BRcm 51 56 85-40 017-5  
1984 243 BRcm 51 54 85-40 018-5         ARmeer 50 56 85-30 003-7 před reko BRcm 51 56 85-40 018-3
1984 235 BRcm 51 54 85-40 019-3         ARmpee832 61 54 85-71 004-5 mezitím u ŽSR jako BRcm 51 56 85-40 019-1, 2004 předán na ČD za vyhořelý vůz BRm 51 54 85-40 001-1; 2010 reko v ŽOS Vrútky; před reko BRcm831 51 54 85-40 019-3
lehátkové vozy upravené z vozů jiných řad
1967 ? Ba 51 54 20-80 045-7 Bc 51 54 55-40 008-2
Bc 51 54 55-40 023-1
B 50 54 29-48 031-0    

zrušen

přečísl. 008 --> 023 nepotvrzeno; Ba 045 přísluší k Bc 023;
zrušen 22. 2. 2000
1968 ? Ba 51 54 20-80 165-3 Bc 51 54 55-40 022-3
Bc 51 54 55-40 102-4
     

zrušen

vyhrazen na zájezdy;
Bc 50 54 55-40 102-4
zrušen 2004
1968 ? Ba 51 54 20-80 636-3 Bc 51 54 55-40 103-1       00 56 09-60 301-3 přestavba 1997
1970 065 Ba 51 54 20-10 347-2 Bc 51 54 55-40 017-3 B 50 54 29-48 027-8     Bee272 50 54 20-38 013-9  
1971 ? Ba 51 54 20-10 396-9 Bc 51 54 55-40 044-7      

zrušen

vyhrazen na zájezdy; Bc841 51 54 55-40 044-7; zrušen 2008-2009
1971 203 ? Ba 51 54 20-10 397-7 Bc 51 54 55-40 007-4       Bc 51 54 55-40 007-4 vyhrazen na zájezdy; výr. č. možná 202; číslo vozu určeno dle podvozků; v r. 2008 již v KOV není!! (zrušen?)
1970 ? 086 ? Ba 51 54 20-10 448-9 Bc 51 54 55-40 020-7 B 50 54 29-48 028-6     Bee272 50 54 20-38 010-5 propojení 20-10 448-9 --> 55-40 020-7 hypotéza
1973 212 Ba 51 54 20-41 106-5 Bc 51 54 55-40 002 ?
Bc 51 54 55-80 008-3
     

zrušen

vyhrazen na zájezdy;
Bc841 51 54 55-80 008-3; 2011 zrušen
1978 075 Ba 51 54 20-41 363-2 Bc 51 54 55-40 013-2      

zrušen

vyhrazen na zájezdy; do r. 2009 jako Bc841 51 54 55-80 040-6, poté Bc842 51 54 59-30 363-9; 2011-2012: zrušen, k 21. 10. 20112 vyjmut z KOV
1979 ? Ba 51 54 20-41 383-0 Bc 51 54 55-80 040-6       ? vyhrazen na zájezdy; druhé obsazení čísla ?
1979 061 Ba 51 54 20-41 393-9 Bc 51 54 55-40 ???
Bc 51 54 55-80 003-4
     

zrušen

vyhrazen na zájezdy;
Bc841 51 54 55-80 003-4; zrušen 2011
1979 ? Ba 51 54 20-41 394-7 Bc 51 54 55-40 005       ? vyhrazen na zájezdy
1979 ? Ba 51 54 20-41 395-4 Bc 51 54 55-40 006       ? vyhrazen na zájezdy
1979 069 Ba 51 54 20-41 398-8 Bc 51 54 55-40 004
Bc 51 54 55-80 004-2
     

zrušen

vyhrazen na zájezdy, přestavba 1982; Bc 51 54 55-80 004-2; zrušen 2007-2008
1979 229 Ba 51 54 20-41 558-7 Bc 51 54 55-80 001-8      

zrušen

vyhrazen na zájezdy;
Bc841 51 54 55-80 001-8; zrušen 2011; 2012: pronajatý, ubytovací vůz v Českém Šternberku (soukromá osoba); 21. 3. 2015 zlikvidován
1979 226 Ba 51 54 20-41 563-7 Bc 51 54 55-80 002-6      

zrušen

vyhrazen na zájezdy;
Bc841 51 54 55-80 002-6; zrušen 2011
1983 226 Bm 51 54 20-41 824-3 Bc 51 54 55-80 019-0      

zrušen

vyhrazen na zájezdy; Bc841 51 54 55-80 019-0; 2011-2012: zrušen; k 21. 10. 2012 vyjmut z KOV
1985 016 Bm 51 54 20-41 896-1 Bc 51 54 55-80 048-9       Bc663 51 54 59-72 048-5 vyhrazen na zájezdy; Bc 51 54 55-80 048-9; zrušen 2007-2008; cca 2010 k ČD Cargo
1983 ? Bc 51 53 59-50 034-2 Bc 51 54 57-80 025-5      

zrušen

výr. Görlitz; pův. CFR; vyhrazen na zájezdy; oprava po poškození při nehodě ČSD; Bc841 51 54 57-80 025-5; 2011-2012: zrušen; k 21. 10. 2012 vyjmut z KOV
                 
vozy u kterých se hledá původ
1964?     Bc 51 54 55-40 036-3       ? Košice 1974
1966     Bc 51 54 55-40 045-4      

zrušen

zrušen 22. 3. 1993
1966     Bc 51 54 55-40 047-0      

zrušen

před zrušením Přerov
zrušen 9. 2. 1994
1968?     Bc 51 54 55-40 018-1 B 50 54 29-48 032-8
B 50 54 29-48 018-7
    zrušen ? dle KOV 1998; viz ale 29-48 018-7!
1969?     Bc 51 54 55-40 027-2
Bc 51 54 55-40 042-1
      Bee238 61 54 20-70 522-5 2008-2011: Bee246 51 54 20-70 522-7
1970 042 řada Ba? (20-10 ?) Bc 51 54 55-40 028-0
Bc 51 54 55-40 053-8
     

zrušen

Bee 50 54 20-38 009-7;zrušen 2008 (nehoda Studénka 8. 8. 2008)
1970 48821 vyr. v Maďarsku (ex Ba?) Bc 51 54 55-40 029-8       ? nejedná se náhodou o vůz 51 54 55-40 043 s tím, že místo 48821 má být 49921? Co je pak z vozu výr. č. 1970/48824?
1970 48824 vyr. v Maďarsku (ex Ba?) Bc 51 54 55-40 043-9      

zrušen

vyhrazen na zájezdy; výr. č. má vyražené 49921; zrušen 22. 2. 2006, likvidace 13. 5. 2007
1972 231 Bac 51 54 59-80 081 ?   B 50 54 29-48 023-7 Bc 60 54 29-48 023-5   Bc663 60 54 29-48 023-5  
1972 232 Bac 51 54 59-80 084 ?   B 50 54 29-48 025-2 Bc 60 54 29-48 025-0   Bc663 60 54 29-48 025-0  
1973 235 Ba 51 54 20-41 132-1 Bc 51 54 55-40 054-6 B 50 54 28-48 004-8 Bc 60 54 29-48 054-0   Bc663 60 54 29-48 054-0  
1975 221 Bac 51 54 59-41 009, 010 ? Bc 51 54 55-40 046-2      

zrušen

vyhrazen na zájezdy; Bc 51 54 55-80 046-3; zrušen 2007-2008
1982 022 řada Ba? (20-41 66X ?) Bc 51 54 55-40 041-3      

zrušen

vyhrazen na zájezdy; Bc 51 54 55-80 041-4; zrušen 2007-2008
                 

Význam podbarvení údajů z výrobních štítků:
údaj dle KOV nebo záznamů vozových dep
odhad nebo údaj dle KOV, ale buď nevěrohodný nebo jinak pochybný
viděn osobně (AB, IM, MV, JC, -jp-)

Údaje o vozech železnice ŽSR ->ZSSK (56) oranžově.