Odchylné řazení vlaků osobní dopravy
Do následující tabulky průběžně zapisuji zajímavé odchylné řazení souprav vlaků osobní dopravy, ale úpřimně řečeno - po odchodu lokomotiv řady 749, 751 či 735 z jihlavské tratě už odchylky nejsou zas až tak zajímavé. Níže uvedené záznamy tak mohou spíše dokumentovat poslední zásahy - na této trati již neprovozovaných - řad vozidel.
Datum | Vlak | Měl být řazen | Byl řazen | Poznámka |
ÚNOR 2002 | ||||
15. 02. 2002 | Os 4871 | 850 + 3*050 | 735.248 + 3*050 | |
15. 02. 2002 | Os 4817 | 850 + 2*050 | 742.044 + 3*021 | |
16. 02. 2002 | Os 4870/4873 | 850 + 050 | 830.244 + 050.041 | |
16. 02. 2002 | Os 4809 | 850 + 4*050 + 850 | 735.248 + 3*021 + 2*050 + 850.049 | Třebíč - Brno |
17. 02. 2002 | Os 4811 | 850 + 2*050 | 735.248 + 3*021 + 050.041 | |
DUBEN 2002 | ||||
30. 04. 2002 | Os 4824 | 850 + 2*050 | 749.018 + 850 + 2*050 | |
KVĚTEN 2002 | ||||
04. 05. 2002 | Os 4809 | 850 + 4*050 + 850 | 742.044 + 3*021 + 3*050 + 742.043 | Třebíč - Brno |
ČERVEN 2002 | ||||
02. 06. 2002 | Os 4811 | 850 + 2*050 | 754.026 + 742.043 (neschopná) + 042.004 + 042.003 + 050.038 | do Brna cca 60 minut zpoždění |
ČERVENEC 2002 | ||||
08. 07. 2002 | Os 4805 | 754 + 4 Bdmtee | 751.103 + 754.044 (neschopná) + 4 Bdmtee | Okříšky - Brno |
SRPEN 2002 | ||||
21. 08. 2002 | Os 4809 | 850 + 3*050 + 850 | 751.122 + 2*050 + 850.050 + 050 + 830.224 | Třebíč - Brno |
ŘÍJEN 2002 | ||||
26. 10. 2002 | Os 4870/4873 | 850 + 050 | 810.537 + 010.551 | |
ÚNOR 2003 | ||||
15. 02. 2003 | Os 4809 | 850 + 4*050 + 850 | 750.146 + 6*050 + 750.277 | Třebíč - Brno |
KVĚTEN 2003 | ||||
11. 05. 2003 | Os 4808 | 850 + 2*050 | 749.018 + 850.008 + 050.029 + 050.014 | návrat 749 do Jihlavy - předešlého dne táhla Os 4819 s neschopným 850 (reko - 030?) |
ČERVENEC 2003 | ||||
23. 07. 2003 | Os 4817 | 850 + 2*050 | 749.018 + 850.001 + 050.013 + 050.015 | neschopný vůz 850.001 |
BŘEZEN 2004 | ||||
28. 03. 2004 | Os 4812 | 742 + 2*050 | 749.051 + 742.329 + 050.016 + 050.018 | návrat 749 zpět do PJ Jihlava |
SRPEN 2004 | ||||
05. 08. 2004 | Os 4805 | 754 + 3 Bdmtee | 751.106 + 750.118 + 754.062 + 3 Bdmtee | v Bransouzích neschopná 750.118 táhnoucí nečinnou 754.062, odtud až do Brna 3 lokomotivy : 3 osobní vozy :-) |
06. 08. 2004 | Os 4817 | 742 + 2 Bmx | 751.106 + 742.427 + 2 Bmx | |
07. 08. 2004 | R 861 | 754 + klas. R souprava | 750.103 + 754.021 + klas. R souprava | |
27. 08. 2004 | R 862 | 754 + klas. R souprava | 750.308 + klas. R souprava + 750.118 | návrat 750.118 od zpožděného R 667 (+136 minut) |
ŘÍJEN 2004 | ||||
28. 10. 2004 | Os 4812 | 742 + 2 Bmx | 751.106 + 742.306 + 050.036 + 050.039 | |
LEDEN 2005 | ||||
04. 01. 2005 | R 669 | 754 + klas. R souprava | 751.053 + 750.143 + Bdmpee 50 54 22-44 216 + klas. R souprava | neschopná lokomotiva 750.143, jeden z posledních výkonů lokomotiv řady 751 na této trati, návrat vozu Bdmpee z MOVO Plzeň po opravě |
ÚNOR 2005 | ||||
05. 02. 2005 | R 666 | 754 + klas. R souprava | 751.106 + 754.076 + klas. R souprava | návrat 751.106 do Jihlavy, dovezla R 669 s pravděpodobně neschopnou lok. ř. 754 |
BŘEZEN 2005 | ||||
17. 03. 2005 | Os 4816 | 754 + 3*Bdmtee | 750.103 + 750.022 + 3*Bdmtee | |